Vähän sen suuntaisia sivalluksiahan sieltä tuli..."vaikea taistella mestaruudesta jos tulee koko ajan tällaisia ongelmia"Tänak vaikutti haastattelussa niin rennolta, että tiedä vaikka tämä olisi ratkaissut ensi kauden tallin.
#Tyre info - Day 2 morning
Suninen/Tidemand/Latvala/Tanak/Meeke/Neuville/Mikkelsen/: 5 MICHELIN LTX Force H4
Sordo: 4H4 +2M6
Ogier: 2H4 +3M6
Lappi: 4H4+ 1M6
#tyre info - Day 2 afternoon
All the Michelin @OfficialWRC drivers with 6 MICHELIN LTX Force H4 exept Tidemand with 5H4
Näköjään.Citikka syö eturengasta rotan lailla.
Ei sillä että haluaisin olla ilonpilaaja, mutta ei tuolla Ogierin ja Lapin erolla nyt liiemmin merkitystä ole. Varsinkin, kun kaksoisjohto on näin tukeva, ettei taaksepäinkään tarvitse hirveästi vilkuilla.Mahtava rykäisy Lapilta aivan Ogierin tuntumaan! :thumbup:
No ei ottanut ei. Päivähuollossa eroa Sordoon oli 25,7 (JM) ja 25,8 (Meeke) sekuntia. Päivän päätteeksi ero 49,7 (JM) ja 1.04,8 (Meeke). Päällikkö varmaan kehuu iltapalalla että hienosti meni pojat.Ei se Tommin toivoma Latvalan ja Meeken hyökkäys Sordoa vastaan ottanut oikeen tuulta alleen...
No joo, ei suurinta osaa ei. Kuten Esuppi osuvasti kuvaili, että "onhan tämä sellaista ompelemista". Silti hauskaa vaihtelua aina välillä. Katsojalle.Juu ei nyt ehkä kuitenkaan suurinta osaa kisoista tällaisia, mutta mahtuuhan näitäkin ainakin yksi mukaan. Se meni silloin aikoinaan vähän överiks kun kalenterissa oli samaan aikaan Kreikka, Kypros ja Turkki, jotka tais vielä yhdessä vaiheessa tulla kaikki peräjälkeen yhteen soittoon....eli "kebab-rallit", jolla nimellä Mahonen niitä silloin aikoinaan kutsui.
#Tyre info - Day 3
Tidemand: 5 MICHELIN LTX Force M6
Suninen/Neuville/Mikkelsen : 5H4
Ogier/Lappi: 3H4 +2M6
Sordo: 4H4 +2M6
Meeke: 2H4 +4M6
Latavala: 2H4 +3M6
Tanak: 4M6