Turkin ralli

Jesper

Well-known member
Liittynyt
29.10.2004
Viestit
353
Alkoi jo kuulostamaan siltä, että Sainz sittenkin ajaisi vielä Kreikassa.

Veikkaajassa oli kuulemma ollut juttua, että Wilson haluaisi Grönholmin Fordille ensi kaudeksi. Siinähän ne tulisi sitten taas Michelinin renkaatkin alle.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Jesper sanoi:
Alkoi jo kuulostamaan siltä, että Sainz sittenkin ajaisi vielä Kreikassa.

Veikkaajassa oli kuulemma ollut juttua, että Wilson haluaisi Grönholmin Fordille ensi kaudeksi. Siinähän ne tulisi sitten taas Michelinin renkaatkin alle.
No taisi siinä olla Veikkaajan omaakin tulkintaa mukana. Wilson sanoi, että ovat olleet yhteydessä Grönholmiin kuten muihinkin Peugeotin ja Citroenin ajajiin. Ehkä Loriauxin kommentti siitä, että he asettavat Duvalin edelle "Loebin, Grönholmin ja Märtinin", voisi olla merkittävämpi. Tuossa nimenomaan tulee ilmi, että Bosse on Loebin jälkeen seuraavana arvostuksessa. Ja hullujahan ne Fordilla olisivat, jos asettaisivat Märtinin Grönholmin yläpuolelle.

Sainz taitaa ajaa tosiaan kreikassa. Toivottavasti ei nyt sentään syö sanojaan kokonaan ja ala sittenkin loppukaudeksi Citikan pisteiden kerääjäksi. Vähän vaan luulen., että Citikka-Michelin -combon ylivoimaisuus saatta houkutella Carlosta. Voisi päästä Suomeen ja Argentiinaan ylivoimaisella autolla - mikäli Pirellin uusi rengas ei ole merkittävä parannus. Pirelli muuten lupasi Korsikalla, että Kreikkaan tulee kokonaan uudelleensunniteltu rengas. Toivon täydestä sydämestä, että Pirelli saa tehtyä todella hyvän renkaan. Jos ne meinaavat kasvonsa säilyttää, niin uuden renkaan pitää olla Micheliniä parempi! Tosin vaikea uskoa, että ne pystyisi niin isoon kehitysaskeleeseen.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Late sanoi:
Mulla menee nykyää rallitietäjässä ihan perseelleen.
Tervetuloa maanpinnalle. :rolleyes: Luulisin, että sulla menee nykyään normaalisti, kun viime vuonna meni vain poikkeuksellisen hyvin. :wink:

Näyttäisin olevan kolmisen pistettä VIELÄ perässä. :p
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Nopeesti laskettuna mä sain vain 35 pistettä.

EDIT: En saa yhtään kiinni kisaa johtavaa :(
 
Viimeksi muokattu:

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11181
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Valde sanoi:
Nyt on kaikki sormet ja varpaat ristissä, koska jos kuus ekaa autoa löytää perille asti, tulee ne kaikki oikeassa järjestyksessä rallitietäjän kannalta...
Laitoit sinne eri ennusteen ku Forumille? Täällä toi Jesper osu parhaiten kohdalleen.
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Pääsin Top-100 listalle. Ja olen nyt sijalla 73 :) Jos tästä nyt vielä pystys vähän nousemaan. Toi rallitietäjä ei nyt näytä kuinkapaljon kukakin sai turkin kilpailusta pisteitä. Mikähän siinäkin mahtaa oikein olla.
 

Jesper

Well-known member
Liittynyt
29.10.2004
Viestit
353
Täytyy alkaa laittaan joka kisaan Loeb ykköseksi, niin ei voi mennä kovin vikaan. Olen kyllä viimeaikoina saanut tyytyä jäännös pisteisiin. :nope:
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
ettelbruck sanoi:
Laitoit sinne eri ennusteen ku Forumille? Täällä toi Jesper osu parhaiten kohdalleen.
Juu, rallitietäjän riviä yleensä tulee pohdittua hiukan huolellisemmin. Kun kelaili Märtinin onnetonta vauhtia ja Citikan hyvyyttä, niin Sainzin laittaminen neloseksi alkoi tuntua oikealta vaihtoehdolta. Pitänee tästä lähin lai ttaa ne susirivit tänne, kun toi Late näköjään kopioi itselleen sen. :cool: Vai olisikohan tuo vain omaa tulkintaani, voihan sitä sattumaltakin tulla sama rivi. Meillä on Laten kanssa tiukka taistelu. Luulenpa, että asvalttiralleihin mulla on valttikortteja, joita monilla pelaajilla ei ole. Niissä tehdään eroja, jos kaikki menee kaavailujen mukaisesti...
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Sattumaa on. Toi nyt on ollut aika vakiorivi.

Valde mikäs sun nimes on tuol rallitietäjässä?
 

Late

Peugeot 205 T16
Liittynyt
3.10.2003
Viestit
2114
Valde sanoi:
Valtter Saarikalle.
Niin mä vähän epäilin.

Tuli tänään VM lehden mainos. Voi voittaa rallipassin. Kaippa tuon lehden vois tilata kun ei se paljoa maksa.

Täytyy ny kattoo lähetäänkö me Jyväskylään kattomaan tänävuonna rallia kun tuli syksyllä ostettua asuntoauto. Ainoo vaa että sillä ei oo ruuhkassa kiva kulkee ja ahtaissa paikoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös