Tuuriluikaus | GP 2: Malesia

Vertti

Well-known member
Liittynyt
16.3.2008
Viestit
1533
Sijainti
Helsinki
Räikkönen 7/3
Kovalainen 18/15
Rosberg 5/5
Vettel 4/3

1.35,444 / 1.40,372

Grosjean

1. Hamilton
2. Button
3. Vettel
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vellu

Räikkönen 11/5
Kovalainen 17/16
Rosberg 7/4
Vettel 3/2

1.36,123 / 1.39,252

Räikkönen

1. Vettel
2. Button
3. Alonso
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Lasketaanko aika-ajo tulokseen mukaan mahdolliset lähtöruutu rangaistukset?
En ole kilpailun pitäjä, mutta kun veikataan nimenomaan aika-ajotulosta eikä lähtöruutua, niin itse ymmärrän, ja veikkasin niin, ettei rangaistuksia oteta tässä huomioon.
 

DudeLikeF1

Active member
Liittynyt
9.3.2012
Viestit
40
En ole kilpailun pitäjä, mutta kun veikataan nimenomaan aika-ajotulosta eikä lähtöruutua, niin itse ymmärrän, ja veikkasin niin, ettei rangaistuksia oteta tässä huomioon.
Tuuriluikaus | Esittely-viestistä löytyy säännöt. Rangaistuksia ei oteta huomioon, eli ajamalla ajettuja sijoituksia veikkaillaan.

18 osallistujaa (75 % ensimmäisen kilpailun osallistujista) saatiin mukaan, vaikka foorumin olikin melko pitkään pimeänä. En itse näe mitään syytä, etteikö tätä osakilpailua laskettaisi mukaan MM-sarjaan. On kyllä totta, että muutamien pelaajien veikkaukset ovat jääneet veikkaamatta, koska foorumi oli kriittisillä hetkillä kiinni. Tosin muutama pelaaja olisi jättäytynyt jengistä pois, vaikka foorumi olisi käytettävissä ollutkin.

Mitä olette mieltä? Sääntöihin ei tällaista pykälää ole älytty laittaa, joten aika kinkkinen päätös on edessä.
 
Viimeksi muokattu:

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Veikkausaikaa pidennetty. Veikkaukset täytyy olla lähetettynä ennen aika-ajon alkua. Foorumin toimimattomuuden vuoksi voi olla, että nämä Tuuriluikauksen Malesian veikkaukset joudutaan mitätöimään. Sillä taataan se, että kaikilla pelaajilla säilyy ilo veikkaamiseen!

Katsellaan nyt kuitenkin ensin, että kuinka monta pelaajaa saadaan mukaan ongelmista riippumatta. Rajaa on vaikea vetää mihinkään kohtaan, joten katsellaan. Laittakaa veikkauksia kuitenkin tulemaan!
Kannatan, itse pääsin vasta nyt ensimmäistä kertaa forumille. :dunno:
 
Ylös