Teksti-TV:n uutisointi on romahtanut, eniten ruvetaan kuitenkin kuin lööppiuutiset, kun asiassa on kyse Nokiasta. Useat uutisoinnit ovat pelkkää suomennoksia kohu-uutisista ja neutraalin uutisen maine on jo mennyttä.Liian sekava, ei jatkoon. Perinteinen Ylen teksti-tv ei kehittelyjä kaipaa. Teksti-tv:lle pisteet siitä, että vaikka otsikot etusivulla ovat lyhyitä, ne kertovat silti olennaisen sisällöstä toisin kuin verkkolehtien klikkausta kerjäävät kohulööpit. Aika hyvin pysyy maailmanmenosta perillä, vaikka näkisi vain vilauksen teksti-tv:n etusivusta kerran päivässä.
Tee tänään poikkeus ja katso YLE Teemaa 10 minuutin kuluttua.Aukaisen television 18:00 kanavalta Yle 1 ja katson sitä kello kymmeneen saakka, jonka jälkeen menen iltapesulle ja nukkumaan.
Sul on mun luonto.Hienoa, että voi katsoa ohjelmatarjonnan helmet - Amazing Race, Viidakon Tähtöset, Selviytyjät, 4D-dokkarit, BB:n, VoF:n, Idolsin ja Totuuden Hetken - just silloin kuin haluaa. Ei jää mistään tärkeästä paitsi.
Empäs ehtiny ku vähän loppua. Oon mä ton muistaaksni nähny, mutta voishan tota katella, jos löytys...Tee tänään poikkeus ja katso YLE Teemaa 10 minuutin kuluttua.
Nyt FW08 äkkiä ostamaan kukkapuska Pyryfille kun on vielä mahdollisuus paikata noin paha moka. Kyllä hääpäivä pitäisi muistaa :frank: :ahem:.
Meinasin tuossa pari postausta sitten laittaa saman vastauksen mutten sitten kehrannutkaan. Ehkä nyt on sitten sen aika???