TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Millä verkkopalvelun tarjoajalla te ootte? Mulla se TVU ei onnistu latamaan kuin kanavalistan vaikka raottelin koneen suojauksia enemmän kuin terve järki sallii.

Mulla on soneran liittymä, ATI Radeon 1600 tai jotain sellaista näytönohjain, kokeilin sekä media player 10:llä että 11:sta, mulopaari on Kerion vika ilmainen siis jotain 4 ja rapiat. ADSL purkista käänsin mulopaarin pois päältä, se on aika ronkeli.

Soitin ei pahemmin maailmalle huutele, ei ota kuin yhden yhteyden ulos numeroltaan vaihtelevaan UDP porttiin ja silloin tällöin johonkin toiseen mutta ei puhettkaan mistään yhteydestää jolla olisi liikennettä kuvavirtaa varten.

txk

Well-known member
Sonera 8/1 ADSL. Purkissa NAT päällä. Näytönohjain (jos sillä nyt paljoa väliä?) on 3-4 vuotta vanha GeForce 4(?).
Aika-ajot ja kisan katsoin vailla ongelmia.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
txk sanoi:
Sonera 8/1 ADSL. Purkissa NAT päällä. Näytönohjain (jos sillä nyt paljoa väliä?) on 3-4 vuotta vanha GeForce 4(?).
Aika-ajot ja kisan katsoin vailla ongelmia.
Sillä ohjaimella voi ruveta olemaan väliä kun uudet winblowsit ja tuntuu, että media player 11:kin on paranoidi ajurien allekirjoitusten kanssa. Mutta mun tapauksessa tuntui kyseessä olevan tietoliikenne ongelma.

Siis eikö sen soittimen pitäisi sen kummemmitta asetuksia ruvetä näyttämään kuvaa..

tankkeri

Well-known member
Banaani sanoi:
Kyllä. Se on oikeasti FOX:n maksu-TV kanava Speed-TV.
Miten FOX ei ole puuttunut asiaan että netistä näkee ilmaiseksi sen maksullisia kanavia?

Jo siis näkyvät jenkkimaksukanavat. Sehän tästä vielä puuttuisi kun joku streamaisi sinne MTV3 MAXin :D .

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Sijainti
Helsinki
tankkeri sanoi:
Sehän tästä vielä puuttuisi kun joku streamaisi sinne MTV3 MAXin :D .
Katsoisin silti kisat Star Sportsilta.

Jotenkin tää koko netti-tv homma tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, pelottaa että jossain vaiheessa sille tulee stoppi syystä tai toisesta. :dunno:

Jarvis

Well-known member
Sijainti
Vantaa
mustavihannes sanoi:
Katsoisin silti kisat Star Sportsilta.

Jotenkin tää koko netti-tv homma tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, pelottaa että jossain vaiheessa sille tulee stoppi syystä tai toisesta. :dunno:
Stoppi tulee mahdollisesti tvu-player + star sports yhdistelmälle, mutta vaihtoehtoisia tapoja nähdä formulat suorana ja ilmaseen tulee löytymään jatkossakin. Uusia p2p-ohjelmia ja kanavia ilmaantuu kyllä sellaiseen tahtiin, että ei ole huolta että joku onnistuisi ne kaikki lopettamaan.

Kehottaisin muutenkin näitä kaikkia Star Sportin katsojia kuitenkin katsomaan ennemmin kisat wheelssiltä tai Sopcastin kisojen alla ilmestyvän formula-kanavan kautta, koska ainakin mun 42 tuuman plasmateeveestä Star Sportin kuva näytti aivan järjettömän huonolta verrattuna helposti alle megan yhteydellä pyöriviin mainitsemiini vaihtoehtoihin.

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Sijainti
Helsinki
Kelpais se SpeedTV mullekin, mutta kun ei näy mun koneella TVUPlayerilla. Jotain se latailee kunnes ruudun alareunassa lukee "stopped".

Vice

Reality bites
tankkeri sanoi:
Suosittelen ennemmin Wheels'ä, kuvanlaatu parempi.:)
Speed on kyllä hyvä, mutta se pyörii tässäkin koneella epävarmasti. Star Sports toimii AINA ja nopeasti :ahem:

tankkeri

Well-known member
tpt sanoi:
No ei se kyllä AINA toimi, odotelkaapa vaan....:wink:
Olen samaa mieltä... Star Sportsin kuva pätkii aluksi ja kuvanlaatu on yleisesti heikompi kuin Wheelsin. Ja mainoksiakin Starilta tais tulla kerran kymmenessä minuutissa:jaska:

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Parivuotta tuli tuskailtua 512/512 yhteyden kanssa koska siitä ei koitunut mitään varsinaista haittaa, kunhan vaan välillä hatutti. Kaverin kanssa katseltiin kisat molemmat TVUplayerilla ja hänellä homma pelitti aivan loistavasti megan yhteydellä. Meikäläinen valitettavasti joutui tyytymään katsomaan diashowta. Illan ennätys oli vähän reilu minuutti pätkimättä, mutta useimmiten 5 sekunttia päällä ja 5 poikki.

No, kiitokset MTV! Sain nimittäin viimeinkin päivitettyä yhteyteni ja siitä tulee varmasti olemaan minulle muutakin iloa kuin pelkästään se että pääsen näkemään formulat :)

TV-Korttinikin hajosi, ja olisin vielä harkinnut uuden ostamista mikäli formulat olisi suorana näkyneet. No, säästyneillä rahoilla kustannan 2 megasen vähäksi aikaa.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Jarvis sanoi:
Kehottaisin muutenkin näitä kaikkia Star Sportin katsojia kuitenkin katsomaan ennemmin kisat wheelssiltä tai Sopcastin kisojen alla ilmestyvän formula-kanavan kautta, koska ainakin mun 42 tuuman plasmateeveestä Star Sportin kuva näytti aivan järjettömän huonolta verrattuna helposti alle megan yhteydellä pyöriviin mainitsemiini vaihtoehtoihin.
Itse katoin Star Sportsilta. Onko Wheelsissä tai Sopcastin (kimi56?) kanavilla englanninkielinen selostus? Itse katon myös 19" litteestä, joten ei mikään viimeseen hiottu näkymä tartte olla. Entä nuo mainokset, tuliko nuissa muissa vaihtoehoissa mainoksia huomattavasti vähemmän?

Vice

Reality bites
Oikeastaan on formuloiden mainoskatkoissa hyviäkin puolia. Katkon aikana alkaa aina jännäämään onko jotain traagista (esim keskeytyksiä) sattunut kisassa tällä välin :alppu:

trotwood

Well-known member
Vice sanoi:
Oikeastaan on formuloiden mainoskatkoissa hyviäkin puolia. Katkon aikana alkaa aina jännäämään onko jotain traagista (esim keskeytyksiä) sattunut kisassa tällä välin :alppu:
Joo, ja avauskisaa katsoessa meinasi rakko räjähtää aamukaffen paineesta, kun totuttua pakollista kusitaukoa ei tullutkaan.

Istaria

Well-known member
Sijainti
QuakeNet
Oberfeldwebel sanoi:
Onko Wheelsissä englanninkielinen selostus?
Käsittääkseni se on jenkkiläinen speedtv kanava, eli pitäisi löytyä. Kanava tosin ei meikäläisellä toimi. Lataa hetken mutta sitten jämähtää. Samaa ongelmaa ilmassa kun monella muullakin täällä.

Pizarro

Well-known member
Hmm, SpeedTV, eli TVU:n Wheels, näyttää ilmeisesti suorana perjantain 2. harjoituksen alkaen 9.00.

Korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin.

patriot

Foorumin senaattori
trotwood sanoi:
Joo, ja avauskisaa katsoessa meinasi rakko räjähtää aamukaffen paineesta, kun totuttua pakollista kusitaukoa ei tullutkaan.
Kävit kuitenkin vessassa, vai pääsikö housuun? :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.