Väärin: http://en.wikipedia.org/wiki/TvuplayerAde sanoi:Juju on se ettei tuota ohjelmaa tehnyt mikään firma. :wink:
Sitten on myös olemassa SopCast jolla olen saanut näkymään ESPN joka ei TVU:lla näy. Kiinan tasavallalle :thumbup:
Väärin: http://en.wikipedia.org/wiki/TvuplayerAde sanoi:Juju on se ettei tuota ohjelmaa tehnyt mikään firma. :wink:
Väärin konfattu palomuuri?Törni sanoi:Minulla ainakin kestää jonkun aikaa kanavan lataaminen. Ehkä 8 mb:n yhteys ei ole riittävän nopea.
Jep, kestää minullakin hetken se kanavan lataaminen, mutta tarkotin siis että ei tarvitse itse alkaa säätämään mitään kanavien hakua, vaan lista on näkyvissä automaattisesti.Törni sanoi:Minulla ainakin kestää jonkun aikaa kanavan lataaminen. Ehkä 8 mb:n yhteys ei ole riittävän nopea.
Aika köyhäksi menee, jossei ole varaa ostaa Citymarketista 10 metrin AV- ja SVHS-kaapelipakettia hintaan 26 euroa. Telkkarissa paskaresoluutioiset striimit vieläpä näyttää paremmalta, kuin läppärin näytöltä, koska TV:n resoluutio on selkeästi pienempi kuin läppärin näyttö. Uskomattomia selityksiä sille, että muka streami olisi ainoa mahdollinen tapa katsella ykkösiä, tietokoneet ja muut pelit ja vehkeet on varaa ostaa, mutta ei 11 ekii kuussa (9 kk laskettuna, eli vuoden loppuun) maksavaa pluspakettia, johon sisältyy paljon muutakin kuin F1.HeKiJa sanoi:silloinkin kisat katsottaisiin läppärin näytöltä, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta siirtää kuvaa hyvälaatuisena telkkarin näytölle.
Juurihan postauksessani sanoin, että voisin maksaa sen kymmenen ernoa kuussa. Otahan silmä käteen!Juhis sanoi:Uskomattomia selityksiä sille, että muka streami olisi ainoa mahdollinen tapa katsella ykkösiä, tietokoneet ja muut pelit ja vehkeet on varaa ostaa, mutta ei 11 ekii kuussa (9 kk laskettuna, eli vuoden loppuun) maksavaa pluspakettia, johon sisältyy paljon muutakin kuin F1.
Kesällä olen viikonloput joko opiskelupaikkakunnalla, porukoilla tai mökillä. Himassa ja porukoilla kaapeliverkko, mutta kortit eivät käy päikseen. Mökillä ei digiboxia ole lainkaan. Eli en viitsi ostaa korttia pölyyntymää, kun en ole itse paikalla.Mediaprofeetta sanoi:"Ps. Maksaisin helposti formuloista kympin kuussa, jos kaikki kisat näkisin!"
HeKi mitä tarkoitat tuolla?
Noh itselläkin kestää kaikissa vastaavan tyylisissä ohjelmissa jonkun aikaa ennen kuin lähtee tavaraa liikkumaan tarpeeksi [10/10 yhteys].Törni sanoi:Minulla ainakin kestää jonkun aikaa kanavan lataaminen. Ehkä 8 mb:n yhteys ei ole riittävän nopea.
No en pitäis ihmeenä, koska Lostit ja Prison Breakitkin saa 720p resolla. Ja eikös se Bernie sanonut, että formulat lähetään tänä vuonna HDTV-lähetyksinä jossain päin maailmaa.Tuomas_M sanoi:Mit vittuu, mistä noita kisoja saa sitten 720p resolla? Meinaan täältä löytyy HD telkkari pelinurkkauksesta niin sillä olisi mojova katsoa kisat uudelleen teräväpiirron kera.
Kuvanlaatu on kyllä lähinnä säälittävä, yritin opetella katsomaan NHL kiekkoa sopcastilla, mutta ei oikein ole tottunut katsomaan matsia missä kiekko ei näy..HeKi sanoi:Monet ovat tässä ja Formulat maikkarilla -threadissa avautuneet tosta kuvanlaadusta. Myönnetään, että se on paska, mutta kuitenkin ainut järkevä mahdollisuus nähdä kisat suorana. Se, että näkisi _kaikki_ kisat suorana edellyttäisi minulta ja monelta muulta reilun 200e investoinnin. Ja silloinkin kisat katsottaisiin läppärin näytöltä, koska kaikilla ei ole mahdollisuutta siirtää kuvaa hyvälaatuisena telkkarin näytölle.
Kyllä digitaalisena välitetty kuva varmasti kelpaa, jos pystyy tvuplayerilla katsomaan lähetystä:doubtful:HeKi sanoi:Ja kisanhan voi imeä melkein samantien sen päätyttynä torskana ja tarjolla voi hyvikin olla 720p-laatua. Silloin kuvanlaatu (muusta laadusta puhuttakaan!) on parempaa kuin maikkarin tarjoama.
Hehheh, kyllä se sori vaan huonommaksi vaan menee, kun resoa tiputetaan. Myös teeveessä. siinä on sitten molempien kumulatiivinen paskaerottelevuus yhdessä paketissa, kun sen kuvan siirtää telkkariin.Juhis sanoi:Aika köyhäksi menee, jossei ole varaa ostaa Citymarketista 10 metrin AV- ja SVHS-kaapelipakettia hintaan 26 euroa. Telkkarissa paskaresoluutioiset striimit vieläpä näyttää paremmalta, kuin läppärin näytöltä, koska TV:n resoluutio on selkeästi pienempi kuin läppärin näyttö. Uskomattomia selityksiä sille, että muka streami olisi ainoa mahdollinen tapa katsella ykkösiä, tietokoneet ja muut pelit ja vehkeet on varaa ostaa, mutta ei 11 ekii kuussa (9 kk laskettuna, eli vuoden loppuun) maksavaa pluspakettia, johon sisältyy paljon muutakin kuin F1.