TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

HeKi

Well-known member
Sijainti
FI
Jarvis sanoi:
Miten tämä homma sitten käytännössä onnistuu? Monet meistä olisivat varmasti hyvin kiitollisia jonkinmoisista ohjeista.
1. Lataa TVU Player

2. Lataa VLC Player

3. Avaa TVU Playeristä SpeedTV-kanava. Jätä TVU päälle.

4. Käynnistä VLC -> File -> Open Network Stream

5. Syötä oma ip-numerosi tähän. Laita perään myös portti. Paina OK.

6. Laita TVU mutelle ja katso VLC:stä!

Vilkku

Not member anymore
Espilepsia sanoi:
No niin, mikäs näyttää sopcastilla formuloita? Toistaiseksi ei ole löytynyt yhtään kanavaa. Alkaa nousemaan pieni paniikki jos ei näe aika-ajoja ;)
Joo, tuota tarvii hyvissä ajoin n. puoli tuntia ennen lähetystä ladata. Lähetyksen aikana ei enää yleensä pääse näkemään.
Nyt on tilanne myös täällä niin, että ei enää pääse mukaan. Ei toimi TVU player ollenkaan.jostain syystä.
Kapasiteettiongelmaa herjaa.

No, löytyi sopcastista GD-soprts, jossa näkyy jollain oudolla kielellä.....

Viimeksi muokattu:

Jarvis

Well-known member
Sijainti
Vantaa
HeKi sanoi:
1. Lataa TVU Player

2. Lataa VLC Player

3. Avaa TVU Playeristä SpeedTV-kanava. Jätä TVU päälle.

4. Käynnistä VLC -> File -> Open Network Stream

5. Syötä oma ip-numerosi tähän. Laita perään myös portti. Paina OK.

6. Laita TVU mutelle ja katso VLC:stä!
En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, mutta kiitos näistä ohjeista. Olinkin tässä jo kauan miettinyt miten tvu-playerin saa avattua vlc:llä, ei tullut yhtään mieleen syöttää omaa ip:tä.

Ronttu

Well-known member
Kiitoksia ohjeista! Olen koko ajan katsonut suoraan tvu:lla tai sopcastillä mutta kisan pistän pläikimään vlc playeristä.

Laakeri

Member
SopCastilla Star Sports kusahti justiinsa ennen lähtöä. Onneksi CCTV ei petä.

Ronttu

Well-known member
Latasin koneelle tuon Tvants ohjelman. My P2P live sports sivuston mukaan ainoastaa harjoituksia tänä viikonloppuna saa näkymään Tvantsin kautta.

Kanavana on ranskan eurosport. Ihan saakelin hyvä kuva! Paljon parempi vielä mihin star sports tai speed kanava pystyy tai yleensäkkään mikään kanava jota olen sopcastin tai TVUplayerin kautta katsonut tähän mennessä.

Nyt on 3 eri ohjelmaa joilla vormuloita tulee seurattua, harkoista kisaan tulee lähetyksiä =D

Cerevisiae

Well-known member
Joo, on kyllä erittäin hyvä kuva, vetää vertoja melkein kolmosen jälkilähetykselle. 764 kbps vauhdilla tulee. :thumbup:

osku1619

Well-known member
Mikäs kanava tällä hetkellä näyttää TVUplayerilla????????

Vilkku

Not member anymore
osku1619 sanoi:
Mikäs kanava tällä hetkellä näyttää TVUplayerilla????????
Wheels ainakin.
Mut näyttää, että pitää olla hyvissä ajoin ennen klo 15 linjoilla valmiina, että pääsee katsomaan.

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Mulla jää aika-ajot katsomati. Ei yhdistä niin millään.

ILmoKKA

Well-known member
Nämä SpeedTV:n selostajat on kyllä aivan huippuja, mutta tämä mainoskatkojen määrä on jotain ihan käsittämätöntä... Tuntuu, että katkojen määrä vaan lisääntyy koko ajan kisan loppua kohden :thumbdown

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
ILmoKKA sanoi:
Nämä SpeedTV:n selostajat on kyllä aivan huippuja, mutta tämä mainoskatkojen määrä on jotain ihan käsittämätöntä... Tuntuu, että katkojen määrä vaan lisääntyy koko ajan kisan loppua kohden :thumbdown
Pakkohan se lähetys on jollain rahoittaa. Muutenkin marginaalilaji jenkeissä.

Ratman

Turha kommentoija
Sijainti
Hole in the sky
ILmoKKA sanoi:
Itse oon huomannu että lämmittelykierroksistakin saadaan paljon hienompia soittamalla siihen kohtaan taustamusiikkia ja esittelemällä lähtöjärjestys.Jotenkin sitä odottaa lähtöä eri fiiliksellä :alppu: .

Eikä noi mainoskatkot kyllä mua haittaa,nekin on tehty paljon paremmin kuin Suomessa.

L4z!

Well-known member
Tää on offtopic mutta en tiedä mistä muualta kysyisin.
Näkyykö TVU:lla livenä jalista? englannin liigaa tai uefa yms. herkkuja?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.