TVUPlayerilla Formuloita

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

mjk

...
Mediaprofeettakin laittaa nyt kiltisti sen paketin. Mikä onkaan parempaa kuin herätä aikaisin aamulla,tehdä rommikaakao, asettua sohvalle, näpätä iso ruutu auki ja nauttia kunnon Suomalaisesta moottoriurheilujuhlasta. ;)

Vice

Reality bites
Leo sanoi:
Tiedoksi vain, että Mika Salo kommentoi Speed tv:lle F1 lähetyksissä. Salo sopii varmasti hyvin tuohon porukkaan. Ja mitä Speed tv:n selostuksen tasoon tulee, niin ovat mielestäni osaavaa porukkaa ja kokemustakin on ja parikymmentä vuotta. Eivät ole läheskään yhtä "hölmöjä" kuin Nascar selostajat.

Mitä? Eiiiiii, Salo nyt on noista Maikkarin kommentaattoreista vieläpä kehnoin ollut (jos "asiantuntija" Mustakiikaria ei lasketa).

keltainen valkoviiva sanoi:
Täällä on useaan kertaan hehkutettu että selostus Speedillä/Wheelsillä olisi hyvää. Ei voi kyllä ymmärtää minkä ihmeen jenkkilasien/korvien läpi niitä on katseltu, mutta mielestäni selostus kyseisellä kanavalla on aivan käsittämättömän huonoa.
No lol.

Mickey

Well-known member
Mistä löytää Speed TV:n :confused:

-edit-

Speed ja Wheels on sama asia.. :confused:

Viimeksi muokattu:

Ronttu

Well-known member
Mickey sanoi:
Mistä löytää Speed TV:n :confused:

-edit-

Speed ja Wheels on sama asia.. :confused:
http://www.myp2p.eu/

Tuolta löydät kanavia. Sieltä itse aina hain viime kaudella. Koska päätin että en maxia osta kun haluan vain formulat näkyviin ja en suostu muusta maksamaan.

Saakeli nyt joutuu kattoo maxilta kohta alkavat harjotukset kun sain lahjaksi kortin. No,en oo edelleenkään ite maksanu formuloista.

Vilkku

Not member anymore
Näytti ohjelmatiedot seuraavaa (TVUplayer):

Wheels: (Huono signaali on ollut minulla viime aikoina)
Pe 06:00 Formula One Racing Australian Grand Prix, Practice From Melbourne, Australia.

La 06:00 Formula One Racing Australian Grand Prix, Qualifying From Melbourne, Australia

Su 07:00, 20.30 Formula One Racing Australian Grand Prix From Melbourne, Australia

Star Sports:
La 4.57, 12.00, 15.30 FORMULA ONE QUALIFYING2008 FORMULA ONE QUALIFYINGMELBOURNE

Su 05:30 RACE DAYIng Australian Grand Prix(L)
06:15 FORMULA ONE2008 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIPMELBOURNE
13:24 RACE DAYIng Australian Grand Prix(R)
14:09 FORMULA ONE2008 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIPMELBOURNE

Star Sports on listassa aika ylhäällä, mutta Wheels siellä alempana. Lisää suosikkeihin, niin löytyvät helposti ja mene hyvissäajoin 15 min ennen lähetystä katsomaan. Joskus en ole päässyt enää viittä vaille katsomaan.

Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
Ronttu sanoi:
http://www.myp2p.eu/

Tuolta löydät kanavia. Sieltä itse aina hain viime kaudella. Koska päätin että en maxia osta kun haluan vain formulat näkyviin ja en suostu muusta maksamaan.

Saakeli nyt joutuu kattoo maxilta kohta alkavat harjotukset kun sain lahjaksi kortin. No,en oo edelleenkään ite maksanu formuloista.

04:00 - 05:00 Formula 1 Live! F1 Grand Prix Melbourne, Australia

En taida jaksaa tuohon aikaan nousta... :eek:

Mickey

Well-known member
Vilkku sanoi:
Näytti ohjelmatiedot seuraavaa (TVUplayer):

Wheels: (huono signaali ollut viime aikoina ainakin minulla)
Pe 06:00 Formula One Racing Australian Grand Prix, Practice From Melbourne, Australia.

La 06:00 Formula One Racing Australian Grand Prix, Qualifying From Melbourne, Australia

Su 07:00, 20.30 Formula One Racing Australian Grand Prix From Melbourne, Australia

Star Sports:
La 4.57, 12.00, 15.30 FORMULA ONE QUALIFYING2008 FORMULA ONE QUALIFYINGMELBOURNE

Su 05:30 RACE DAYIng Australian Grand Prix(L)
06:15 FORMULA ONE2008 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIPMELBOURNE
13:24 RACE DAYIng Australian Grand Prix(R)
14:09 FORMULA ONE2008 FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIPMELBOURNE

Star Sports on listassa aika ylhäällä, mutta Wheels siellä alempana. Lisää suosikkeihin, niin löytyvät helposti ja mene hyvissäajoin 15 min ennen lähetystä katsomaan. Joskus en ole päässyt enää viittä vaille katsomaan.

Juuh, suosikeissa on. :) Pitää tosiaan sit muistaa ajoissa avata kanava tai voi jäädä kokonaan katsomatta???

miksu

Well-known member
Sijainti
Väkivaltakunta
ja kannattaa sulkea kommetti-ikkuna siitä tvu:n oikealta puolelta, laittaa esim ohjelmatiedot esille. Usein joku fiksu haluaa ilmoittaa kaikille tuloksen, striimi kun tulee vähän myöhässä....

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Make79 sanoi:
Pidän kuitenki paketin, vain ja ainoastaan formuloiden takia, mukava kattoa tölsystä kisat suomenkielisen selostuksen kera ja kuunnella äänet kotiteatterin kautta...
Aivan samoin. Paljon mukavampaa on heittäytyä sohvalle vaan kuin tihruttaa surkeita streameja. Mut muuten tuo kanavapaketti on ihan yhtä jankkia. Ikivanhaa ohjelmistoa ja ei todellakaan penninkään väärtiä.

Toni_V

Well-known member
TVU jumitti yöllä, ei toimi nytkään eikä sivulle pääse.

Vice

Reality bites
Outoa... TVU toimi minulla koko yön täydellisesti ja Speed ei pätkinyt kertaakaan, kuvanlaatukin oli hyvä.

Mutta nyt ei halua käynnistyä... hmm.

Newtown

Well-known member
Silk Cut Jaguar sanoi:
Toimiiko TVU kenelläkään juuri nyt?
Itselläni ainakin toimi ihan hyvin, kun katselin aamulla vapaita harjoituksia. Liekö sitten ollut joku hetkellinen häiriö.

Viimeksi muokattu:

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Toiselta forumilta löysin pari kohtalotoveria täsmälleen saman ongelman kanssa, ja tämä mun ongelma näyttäisi johtavan itse pääsylttytehtaaseen eli Soneraan. :nope: Tai ainakin se tuntuu yhteyseltä tekijältä. Tein aiheesta ketjunkin tonne myp2p-forumille.

Mutta pääseekö siis joku http://tvunetworks.com? Oli Soneran liittymä tai ei, vastaus tähän kysymykseen auttaisi edes vähän.

Viimeksi muokattu:

Senten

Well-known member
Sijainti
Finland
Silk Cut Jaguar sanoi:
Mutta pääseekö siis joku http://tvunetworks.com? Oli Soneran liittymä tai ei, vastaus tähän kysymykseen auttaisi edes vähän.
Toimii toimii. Elisalla ainakin.

Lisättäköön, että sekä itse TVUPlayer (Wheels) että kyseinen sivusto.

Viimeksi muokattu:

Toni_V

Well-known member
Silk Cut Jaguar sanoi:
Soneran adsl ja ei toimi tuo sivu.

Eilen illalla toimi, sitten jpuolen yön tiätämillä tuli juuri nuo samat ongelmat mitä sinullakin ja sama meno jatkunut nyt aamulla ja juuri tälläkin hetkellä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.