Pietari
HarjunHerra
Vähän sama asia kuin nuo jotka tunnusti tv:ssä, että Metsolat on vieläkin suosikkisarja. :dunno:Ettekä edes IRC:ssä. :dunno:
Vähän sama asia kuin nuo jotka tunnusti tv:ssä, että Metsolat on vieläkin suosikkisarja. :dunno:Ettekä edes IRC:ssä. :dunno:
E! Miksi pitäisi?Ettekä edes IRC:ssä. :dunno:
Homot ja lesbot niissä on!:frank:Mikähän mää mahdan olla kun en ole edes irc-galleriassa ja facebookissa?
Mikä se sellainen irssi on?Ettekä edes IRC:ssä. :dunno:
Oisko linkkiä?rFactor 2 tweetiä olen pari kertaa lukassu, ja sellaiseen Twitter sopii paremmin.
http://twitter.com/rFactor2Oisko linkkiä?
Liityn tähän superjunttikerhoon myös ja kannan jäsenkorttia ylpeydellä. Ei aina tarvi mennä mukaan "koska se on niin vitun muodikasta ja kaikki muutkin on siellä.."Mikähän mää mahdan olla kun en ole edes irc-galleriassa ja facebookissa?
Kalahtiko?Ja YSP:lle tiedoksi, että itse en ole lähtenyt mihinkään mukaan sen takia kun muutkin menee.
Samaa porukkata olen määkin.Liityn tähän superjunttikerhoon myös ja kannan jäsenkorttia ylpeydellä. Ei aina tarvi mennä mukaan "koska se on niin vitun muodikasta ja kaikki muutkin on siellä.."
No jotenkin tuntui, että kohdistit sen ketjun avaajalle.Kalahtiko?
Käsittääkseni en maininnut sua missään vaiheessa ja miulle on aivan yks paskan hailea minkä takia joku on jossakin mukana.
En kyllä itekkään voi käsittää sitä, että julkaistaan viestejä tyyliin:Toisena asiana on pakko ihmetellä mitä kaikkea ihmiset tuonne laittavat itsestään, ilmeisesti yksityisyyttä ei haluta.
ja tämän kirjoitti eräs forumilla D kirjaimella alkava hahmo.Miten perseen hajua voisi kuvailla parhaiten?
Kyllä sie saat imuroida kaikki maailman kommentit itseesi, en mie sitä kiellä.No jotenkin tuntui, että kohdistit sen ketjun avaajalle.
Mie en oo ikinä ees imuroinut.Kyllä sie saat imuroida kaikki maailman kommentit itseesi, en mie sitä kiellä.
Kiitos!
Muut homot?:ahem:Kiitos!
Kuka mua seuraisi jos tonne Twitteriin lähtisin? :doubtful: