Twitter

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Kenenkään elämä ei ole niin mielenkiintoinen, että jaksaisi jotain "söin just leivän ja nyt menen paskalle" -feediä lukea.

rFactor 2 tweetiä olen pari kertaa lukassu, ja sellaiseen Twitter sopii paremmin.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Tähän humppaan mä en lähde mukaan.
Facebookkia protestoin pitkään, mutta onhan toi kätevä tapa pitää yhteyttä. Alun jälkeen innostus on tosin hiipunut.
Ircistä mulla ei oo mitään käsitystä.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mikähän mää mahdan olla kun en ole edes irc-galleriassa ja facebookissa?
Liityn tähän superjunttikerhoon myös ja kannan jäsenkorttia ylpeydellä. Ei aina tarvi mennä mukaan "koska se on niin vitun muodikasta ja kaikki muutkin on siellä.." :rolleyes:

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Jännäää, että meitä mukana olevia voi syyllistää, mutta jos tekee toisinpäin niin alkaa kauhee kotkotus. Ja YSP:lle tiedoksi, että itse en ole lähtenyt mihinkään mukaan sen takia kun muutkin menee.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ja YSP:lle tiedoksi, että itse en ole lähtenyt mihinkään mukaan sen takia kun muutkin menee.
Kalahtiko?

Käsittääkseni en maininnut sua missään vaiheessa ja miulle on aivan yks paskan hailea minkä takia joku on jossakin mukana.

:rolleyes:

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Facebook on siinä ja siinä onko siitä oikeasti hirveän paljon hyötyä. Tokihan sieltä näkee kätevästi mitä entiset luokkatoverit sun muut touhuavat nykyään ja missä asuvat, mutta muuten se ei sen kummemmin tarjoa mitään viihdytyksiä. Yhteyttäkään sen kautta ei tule keneenkään pidettyä ja käyttöliittymä on huono.

Toisena asiana on pakko ihmetellä mitä kaikkea ihmiset tuonne laittavat itsestään, ilmeisesti yksityisyyttä ei haluta.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Facebookista opin miten miten älyttömän vähän kiinnostaa entisten tuttujen elämät. Paljon enemmän kiinnostaa vaikka tämän forumin porukka, kuin tyypit joiden kanssa lapsena, teininä ja opiskeluaikana palloili. Kun elämänpolut eivät ole kohdanneet oikeassa maailmassa, niin täysin teennäiseltä tuntui yrittää kiinnostua virtuaalisestikaan.

Ja ne muut tyypit, töistä ja harrastuksista jne. Mielenkiinto menee heti näihinkin kun alkavat avautumaan. Opetelkaa mieluummin anonyyminä avautuminen miten vaan ympäri nettiä, mutta itsekeskeinen minä, minä sitä tätä antakaa mulle huomiota mun omalle nimelle haluun kavereita, karkureaktio tuosta tulee.

Toi twitter kuulostaa vieläkin joutavammalta ajanhukalta. Siis mulle, jollekin toiselle facebook, irc ja twitter varmaan voivat hyvin olla elämäsuola, mut en väkipakollakaan pysty lähteen tuollaisiin. Facebookista otin loparit ja ei ole kaduttanut pätkäkään.