Makkonen
Guest
OoKoo. Eli lienee turvallisempi ( ja kalliimpi) tapa ostaa koko versio ja tehdä puhdas acennus.
OoKoo. Eli lienee turvallisempi ( ja kalliimpi) tapa ostaa koko versio ja tehdä puhdas acennus.
Asentelin tuossa Win8n, päivityksenä Win7:n päälle. Kaikki meni muuten hyvin ja olen edelleen positiivisellä mielellä Win8:sta. Mutta yksi ihmetyttää, IE 10 ei asentunut mukana - samalla katosi kaikki vaimon bookmarkit, joka ei ole hyvä juttu.
... mutta mitenköhän tuon sais asennettua?
Asentelin tuossa Win8n, päivityksenä Win7:n päälle. Kaikki meni muuten hyvin ja olen edelleen positiivisellä mielellä Win8:sta. Mutta yksi ihmetyttää, IE 10 ei asentunut mukana - samalla katosi kaikki vaimon bookmarkit, joka ei ole hyvä juttu.
... mutta mitenköhän tuon sais asennettua?
En nyt tosin ihan tajua tätä vellovaa Win 8 -innostusta.
En mäkään. Mitä olen kyseistä käyttistä kokeillut kaupassa niin on kyllä aivan totaalisen surkea ja kömpelö systeemi hiirellä käytettäväksi. Kosketusnäytön kanssa on eri juttu, mutta jostain syystä siihenkin on sisällytetty se työpöytä, jonka käyttäminen ilman hiirtä taas on aivan onnetonta. Samanlainen kasa paskaa kuin Vista.
En kyllä ymmärrä miten tuon aloitusnäytön käyttäminen eroaa hiirellä ja kosketusnäytöllä. Ihan samalla lailla voit hiirellä klikata kuin sormella.
Itse tykkään. Tosin (liian moni) ohjelma vielä käyttää sitä työpöytää...
Mun ihmetys ei liity varsinaisesti edes kasin ominaisuuksiin vaan siihen intoon, jolla sitä kovin moni kokeilemassa on.
No sen saa nyt ostettua halvalla ja moni ennakkoversioita kokeillut kehui sen olevan selkeästi nopeampi käyttää. Itse en vielä kauhean varmasti osaa sanoa, mutta varmaan ainakin pikkaisen...
Try this for Windows 7:
Control Panel > icon view > Ease of Access Center > Make the Computer Easier to See >
UNCHECK "Display a warning message when turning on a setting"
OK