Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Voisko joku vähän valottaa salaisuuden peittoa, mistä tuossa venttif -ketjussa on oikein kyse? En jaksa lukea alkua enkä loppua.

Oli hajonnu dikipoksi (Samsung, 2v ja risat) yön aikana. Sain korjattua kun vaihdoin uudet patterit. Virheellisen vikadiagnoosin syy oli se, että boksi ei mennytkään päälle ivobootilla kuten aiemmin vaan sen sijaan syttyi oranssi ledi jota en ole aiemmin nähnyt. Nyt taas menee kun kakessa on uudet patterit ja kysyisinkin miten tämä on mahdollista?

Pitäsköhän mun hakea kaupasta kaljaa?
No, ehkä mä haen kuiteskin, mutta tavallaan interaktiivisempaa ja sosiaalisempaa kun kyselee internettielektroniikkatamagotchiystäviltä mielipidettä. Sitä oikein tuntee elävänsä!

No, ehkä mä haen kuiteskin, mutta tavallaan interaktiivisempaa ja sosiaalisempaa kun kyselee internettielektroniikkatamagotchiystäviltä mielipidettä. Sitä oikein tuntee elävänsä!

Böörbbi vähän liveää on the edge. Oon vähän kade kyllä nyt.

Haa

Heh, tuostapa tulee mieleen Tamagotchien aikakausi.

Naapurin ******* oli ollut vissiin isosiskonsa mökillä, tai vastaavassa kesänvietollisessa toiminnassa, ja tamagotchinsa oli jäänyt kotiin. Kotiuduttuaan tyttö ryntäsi meille tukka sekaisin ja itkua tuhertaen tamagotchi kädessään. Sanoi, että näytössä on kolme paskaa ja pääkallo!!!

Näin kaupungilla mummon työntelevän sellaista renkailla varustettua potkukelkkaa ja heräsi kysymys, että onkohan niihin erikseen talvi- ja kesärenkaat vai ajelevatko ympäri vuoden samoilla rullilla?

Näin kaupungilla mummon työntelevän sellaista renkailla varustettua potkukelkkaa ja heräsi kysymys, että onkohan niihin erikseen talvi- ja kesärenkaat vai ajelevatko ympäri vuoden samoilla rullilla?

Nastat tulee kenkiin.

Naapurin ******* oli ollut vissiin isosiskonsa mökillä, tai vastaavassa kesänvietollisessa toiminnassa, ja tamagotchinsa oli jäänyt kotiin. Kotiuduttuaan tyttö ryntäsi meille tukka sekaisin ja itkua tuhertaen tamagotchi kädessään. Sanoi, että näytössä on kolme paskaa ja pääkallo!!!
oli kauheeta kun Tamagotchi jätettiin mulle hoitoon ja se oli ihan nääntynyt lasten palattua, itkua ja hammastenkiristystä.

Mun koko elämä pähkinänkuoressa on paskaa ja pääkallosalmiakkia.

Mikähän vaalitaktinen kuvio mahtaa olla se, että Eva Biaudet'n vaalimainoksia ei noissa vaalimainostelineissä ole ainakaan näillä kulmilla lain?

-edit- Lähetimpä kyselyä sähköpostitse suoraan pääkallopaikalle. Saapas nähdä mitä tulee takas.

Viimeksi muokattu:
Mikähän vaalitaktinen kuvio mahtaa olla se, että Eva Biaudet'n vaalimainoksia ei noissa vaalimainostelineissä ole ainakaan näillä kulmilla lain?

-edit- Lähetimpä kyselyä sähköpostitse suoraan pääkallopaikalle. Saapas nähdä mitä tulee takas.

Käänteissykolookinen kikka. Muut ehdokkaat munaavat itsensä ja tole äänestyskoppiin mennessänsä on ehtinyt valita vähiten huonon vaihtoehdon. Sitten huomaakin hän listassa jonkun Bideen tjsp ja katsoo ettei tuo nyt ainakaan huonompi voi olla ja valitsee sen..

Kuinka kauan saa tuijottaa imetykseen tarvittavia lisävarusteita, ennenkuin se menee hävyttömäksi?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.