Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Montako numeroa on nordean pankkitunnuksessa. Ajattelin pitkästä aikaa tarkistaa suomentilejä mutta toi hylkii ihan kaikkea...
aattelin et onko mulla sittenkään oieka numero päässä..

Montako numeroa on nordean pankkitunnuksessa. Ajattelin pitkästä aikaa tarkistaa suomentilejä mutta toi hylkii ihan kaikkea...

käyttäjätunnuksessa 7 tunnusluvuissa 4

Seitsemän, ainakin minulla.

Kyllä mulla on 8 numeroa käyttäjätunnuksessa, vaikka olenkin henkilö, enkä firma.

Oliskohan tuosta alla olevasta opastustsydemistä apua? Kai nää systeemit kutakuinkin apaut samalta näyttää ja suurinpiirtein samalla lailla toimii eri koneilla ja selaimilla? Tollai oon ainakin saanut kuvat viesteihin liitettyä.

Näytä liitetiedosto 7778

Lopullisesti kuva liittyy viestiin kun klikkaa alla olevan mukaisesti:

Näytä liitetiedosto 7779

Aaa Ihanaa!
Tuo viimeinen vaihe on jäänyt multa väliin!!

Aaa Ihanaa!
Tuo viimeinen vaihe on jäänyt multa väliin!!
Mulla on liittynyt kuva ilman sitä viimeistä vaihettakin, mutta kuvan ympärille jää silloin semmoset kehykset tapaiset ja kyseisessä kehyksen tapaisessa lukee muistaakseni attachment tms.

Näytä liitetiedosto 7780

OHO, enpäs oo noin aiemmin tehnytkään. Täytyy muistaa jatkossa. :thumbup:
Puolivahingossa määkin tuon kekkasin. Katselin, että mikä pirun lista tuosta klemmarista painamalla aina työntyy silmille. Uteliaana ihmisenä tietysti klikkasin.

Kuvan sisältävää viestiä lainatessa kuvat ei enää näy vaan tilalle tulee tuo ATTACHien ympäröimä numero, mutta sekin lienee pikemminkin etu kuin haitta.

Puolivahingossa määkin tuon kekkasin. Katselin, että mikä pirun lista tuosta klemmarista painamalla aina työntyy silmille. Uteliaana ihmisenä tietysti klikkasin.

Kuvan sisältävää viestiä lainatessa kuvat ei enää näy vaan tilalle tulee tuo ATTACHien ympäröimä numero, mutta sekin lienee pikemminkin etu kuin haitta.

Totta, ja jos tuon avulla voi laittaa useammankin kuin yhden kuvan per postaus ilman, että ne muuttuu vain linkeiksi, niin pelkkää plussaa. Tosin ihmetyttää, jos ne uploadatut kuvat ei näy ilman tuota vaihetta lain'.

Totta, ja jos tuon avulla voi laittaa useammankin kuin yhden kuvan per postaus ilman, että ne muuttuu vain linkeiksi, niin pelkkää plussaa. Tosin ihmetyttää, jos ne uploadatut kuvat ei näy ilman tuota vaihetta lain'.
Viisi kuvaa taitaa saada yhteen viestiin liitettyä. Tosta klemmarista saa liitettyä uploadatut kuvat kertalaakilla viestiin klikkaamalla insert all. Tekstit voi sitten lisäillä kuvien sekaan liittämisen jälkeen.

Näytä liitetiedosto 7786

Onko suomessa naamioitumiskieltoa? Mietin että jos joskus menee pakkaskelillä hiihtämään, niin voiko jo ajaessa käyttää naamiopipoa? Lähtiskö poliisit perään mannerheimintien iltapäiväruuhkassa?

Onko suomessa naamioitumiskieltoa? Mietin että jos joskus menee pakkaskelillä hiihtämään, niin voiko jo ajaessa käyttää naamiopipoa? Lähtiskö poliisit perään mannerheimintien iltapäiväruuhkassa?

Sitä vaan, että eikö se hiihtäminen olisi helpompaa ladulla kuin Manskun iltapäiväruuhkassa?

Sitä vaan, että eikö se hiihtäminen olisi helpompaa ladulla kuin Manskun iltapäiväruuhkassa?
Sama tuli mulla mieleen. Voi olla että poliisit saa peräänsä vaikkei olisi kommandopipolla varustautunutkaan jos Mannerheimintien iltapäiväruuhkan sekaan lähtee hiihtelemään.

edit. Jaa mut siellähän oli toi "...voiko jo ajaessa..." -kohta. Jotenkin vissiin tuntui niin kovin vetoavalta tuo ruuhkassa hiihtämisen konsepti, että enemmän tai vähemmän aktiivisesti mieli sulki tuon tekstinkohdan pois ajatuksista.

Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.