Tyhmiä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta, del två

  • Viestiketjun aloittaja AJ
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Tähän aikaan illasta heitellään yleensä jo seivästä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Aamulla töihin lähtiessä näin taloyhtiön silmäätekevän jonka kanssa luonnollisesti olen hakeutunut morosuhteeseen. Suoritin reippaahkon morotuksen. 9,5 tuntia myöhemmin kotiin palatessani näin saman ukon uudelleen ja kohtasin pulman: säilyykö aamumoro iltauutisiin asti vai pitääkö vielä samana päivänä morottaa uudelleen, jos välissä on monta tuntia? Pikkupaniikissa heitin huolimattoman nyökkäyksen ja kiirehdin ohitseen melkein törmäten pyörävaraston oveen.
Salessa näyttää moron säilyvyysaika olevan alle kauppakieroksen ajan. Kauppaan kun menee, kassaneiti iloisesti huikkaa morot ja kun olet ostokset koonnut ja mene kassalle, huikkaa taas morot, niinkuin ei ois aikoihin nähty :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Onko jossain isotkin pimeät markkinat varastetuille traktorin peileille?
 

Örfil

Guest
Eikö oikean nimen käytöstä pitäisi antaa bannia? Vai lyönkö tähän sun sukunimen?
Näinhän se menee: jos sun kanssa ei ole samaa mieltä on a) idiootti (äo alle sun) tai b) rasisti

Asia- ja faktakeskustelu on mahdoton asia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Näinkö ne säännöt menee?:doubtful:
En ala vääntämään säännöistä mutta eikö susta olisi vähän outoa jos itse kertoisin nimeni olevan Martta mutta toiset eivät saisi sitä sanoa...? Tai onnitella tänään nimipäivän johdosta.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En ala vääntämään säännöistä mutta eikö susta olisi vähän outoa jos itse kertoisin nimeni olevan Martta mutta toiset eivät saisi sitä sanoa...? Tai onnitella tänään nimipäivän johdosta.
HÄHÄHÄHÄH, JÄTKÄN NIMI ON MARTTA1!!§§½

ps. Hyvää nimipäivää :)
 

Örfil

Guest
Burb on oikeassa. Jones on aika paljon täällä itsestään kyllä paljastanut (vuosien mittaan). Mm. etunimen tiesin sitä perua. En muuten sitä täällä huutelisi.

Olen tainnut minäkin paljastella, mutta sujuvasti vaihtanut paikkakuntaa aina välillä ;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En ala vääntämään säännöistä mutta eikö susta olisi vähän outoa jos itse kertoisin nimeni olevan Martta mutta toiset eivät saisi sitä sanoa...? Tai onnitella tänään nimipäivän johdosta.
Täällähän aikoinaan paheksuttiin Olgan oikean nimen käyttöä vaikka on ollut nikkikin.

Sikäli outoa että käytetään vanhoja nikkejä hahmosta. Onko hidasälyisiä vai mikä lie syynä? Kuitenkin useammat tietää ettei Häkkinen ja Coulthard ole enää McLarenin kisakuskeja. Sen verran kuitenkin älyä löytyy!

Hurraa!!:thumbup:
 
Ylös