Tylsää.. onko jätkien replay-tiedostoja jossain jaossa?

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Nyt kun en voi ajaa tuolla beta 69modilla ja org. 67 ei nyt vaan innosta... niin ajankuluksi olis mukavaa katsella vaikkapa ForumGPL:n jätkien hotlap ym. replay-tiedostoja. :D

Itse olen ollut tosi huono vertailemaan esim. omia ja muiden enkkoja keskenään mm. GPLRA-ohjelman avulla... mutta nyt yhtä äkkiä se touhu alkoi jostain kumman syystä kiinnostamaan. :eek:

Varsinkin mua kiinnostaa nähdä: Akjanun, Jaskarin, Arcanumin, Nikon (ja muidenkin hemmojen enkkoja). KenLie enkkoja joskus olen nähnyt samoin VJR:n, kiitos niistä näin jälkikäteen.

JA turhaan mitään aristelua sitten... se motto mulla on ollu aina, että kukin ajaa omalla tyylillään... jos joku speedshiftaa kaikki vaihdot, so what! Se on jokasen oma asia.. toiset vääntää 4-5 tuntia putkeen reeniä, käy välillä jopa syömässä/paskalla ja sitten hotlap-session pituus näkyy replaystä, mulle on sekin info aivan sama. Itselläni on ainakin niin paljon ajovirheitä ja epäpuhtaita vaihteen vaihtamisia... ja joskus paras kiekka on vasta syntyny kiekalla 50. :p

Jos et halua laittaa ks. replay-linkkiä yleiseen jakoon, niin laita mulle se vaikka privassa.

Omani löytyy vielä samasta paikkaa: GPL-67 pasi73 hotlaps
 
Viimeksi muokattu:

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Postasin tähän topikkiin mielestäni päivällä pitkän postin, mutta nytpä sitä ei näykkään missään, kirjoitanpa huomenna uusiksi, jos jaksan ja kykenen. :p
 
Ylös