Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

  • Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Otahan Joni muutama duunipose, mutta älä heti ihan ekana hommanas.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Tehtävänimikkeeni on kuitenkin sentään: Matkapuhelinverkkojen tukiasemien asentaja että pysytään lähellä minun ammattiani. :ahem: Hyvät on fiilikset! Toivo meinasi mennä hukkaan että saisinko oman alan hommia mutta nyt tärrpäsi ja hyvin! Nyt vaan malttia mutta ahkera ja reipas toki pitää olla niin pärjää.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Eli jos sanon, että DHL ei ole työnantaja vaan asiakas, niin meneekö oikein? Jokatapauksessa....:thumbup:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Joni Hanks :D Mut nyt pakko sinne nukkumaan mennä.. öitää :)
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Eli jos sanon, että DHL ei ole työnantaja vaan asiakas, niin meneekö oikein? Jokatapauksessa....:thumbup:
Kyllä olet oikeassa.

Kunhan nyt ruokataukoon mennessä herää...
Kahvi juotu ja ruisleipä lisukkeineen syöty jo. Ehtii mukavasti tässä vielä irkkailla ja postailla tärkeimmät jutut foorumille. :alppu:
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Ihan vinkkinä, työnantajasi ei välttämättä katso hyvällä, jos netissä kertoillaan työmaita.
Tämä on muuten hyvä vinkki.

Keksinpäs samalla, minkä firman palveluksessa Joni nykyään on. Joko suoraan tai sitten välillisesti jonkun hanttifirman kautta. Senkin luulen tietäväni, että noita mastoja asennetaan sinne tiloihin siksi, koska operaattorin vaihduttua ko. yrityksessä ei oikein tupannut enää puhelut talon sisällä kuulumaan.

Toki mä voin olla ihan väärässäkin. Kenet se edes yllättäisì?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
No siis tarkennuksena laitettakoon että mun työtaakka ei siirry näille jotka palautetta ovat laittaneet, vaan kyseessä on ns. asiakkaat joille on tukea annettu.
Eli periaatteessa heille pitäisi olla yksi ja sama kuka siellä käy vehkeet pitämässä kunnossa ;)
Menee mielenkiintoiseksi, pari aluepäällikköä on pistänyt vähän vihasempaa viestiä firman pomoille, eivät oikein tykkää ajatuksesta että olen lähdössä :D
Eilen poikkesi toinen aluepäällikkö kiittelemässä, ei huonosti siis tullut hommia tehtyä :ahem:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Menee mielenkiintoiseksi, pari aluepäällikköä on pistänyt vähän vihasempaa viestiä firman pomoille, eivät oikein tykkää ajatuksesta että olen lähdössä :D
Eilen poikkesi toinen aluepäällikkö kiittelemässä, ei huonosti siis tullut hommia tehtyä :ahem:
Jos nykyinen työnantaja tulee kysäisemään jäisitkö sittenkin vakituiseen työsuhteeseen, niin kannattaa samalla pyytää samalla vaivalla lisää liksaa mikäli haluat jäädä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös