Työnteko-polli, mikä ärsyttää tällä hetkellä eniten?

Mikä ärsyttää työssäsi ENITEN?

• Työn laatu, haastavuus, ala eli itse työ

Äänet: 9 18,8%
  • Palkka

Äänet: 8 16,7%
  • Työkaverit

Äänet: 5 10,4%
  • Sitovuus

Äänet: 3 6,3%
  • Työajat

Äänet: 6 12,5%
  • Paikkakunta väärä

Äänet: 1 2,1%
  • Joku muu, mikä?

Äänet: 16 33,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    48

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En tiedä muista, mutta mun työkalu on tällä hetkellä rikki ja sen ehjääminen maksaa tonnin.:jaska:
Aika tuoreeltaan on ilmastointi sipannut.
Esim appiukko ajaa 13 vuotiaalla ameriikanmaasturilla, jossa ilmastointi pelaa edelleen hienosti. Ikinä ei ole huollattanut.
No, ehkä teho on hieman hiipunut, mutta ei ollenkaan häiritsevästi. Kylmää pukkaa edelleen enemmän kuin suomen suvessa on tarpeen.

Vie se Scodillaccisi nyt sinne ilmastointihuoltoon, niin ei konttorissa ahdista.
Mulla ei ole kärryssä ilmastointia lain.
Onneksi uusi pellilehmä on tulossa päivänä minä tahansa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
En tiedä muista, mutta mun työkalu on tällä hetkellä rikki ja sen ehjääminen maksaa tonnin.:jaska:
hajosko se siinä sun sulakeräpelöinnin yhteydessä? Jos ei, niin vaadi että nuo korjaa. Ei 3-4v vanhassa autossa kuulu ilmastoinnin hajota, jolloin se menee virhevastuun piiriin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
hajosko se siinä sun sulakeräpelöinnin yhteydessä? Jos ei, niin vaadi että nuo korjaa. Ei 3-4v vanhassa autossa kuulu ilmastoinnin hajota, jolloin se menee virhevastuun piiriin.
Ei vaan sulakeräpelöinti oli vain seurausta siitä, että ilmastointi ei toimi. Kyllä mä otin jo vähän yhteyttä perstaina maahantuojan suuntaan. Lisäksi käynnissä lievä kiristys seuraavasta automerkistä, joko omaan tai firman autoon.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Aika tuoreeltaan on ilmastointi sipannut.
Esim appiukko ajaa 13 vuotiaalla ameriikanmaasturilla, jossa ilmastointi pelaa edelleen hienosti. Ikinä ei ole huollattanut.

Ilmastoinnin toimivuus vaatii, ainakin aiemmin, kutakuinkin jatkuvaa käyttöä koska ainakin vähääkään vanhemmissa vehkeissä kompuran stefat voidellaan kylmäaineella. Jos laitetta ei käytä, stefa kuivuu ja kylmäaineet karkaavat. Ainakin vanhemmissa jenkeissä paisuntsäiliön paine ei tällöin nouse edes niin korkealle että kompura menisi päälle. Talviseisonta saattoi riittää mutta lääkkeeksi riiti usein kojeen täyttäminen kylmäaineella.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Kokemusta on ja näinhän se menee:D
Mää oon aikoinani lähes pari vuotta tehnyt töitä kunnalle. Kyllä se tosiaan tuollaista tuppas välillä olemaan.
Ruokatunnit oli yleensä kirjaimellisesti ruokatunteja -yleensä reilusti ylikin. Käytiin palvelukeskuksessa syömässä ja syönnin jälkeen jäätiin vaarien kanssa pelaamaan biljardia. Tai sitten mentiin varastolle ruokalevolle.
Toki välillä oli kiiruskin, mutta paljolti istuttiin varastolla puhumassa paskaa.
Noli hienoja aikoja...

JOC

tavallinen virtanen
Ei mitään vikaa - melkein täydellinen työ siis? Olen ollut firmassa tosin vasta reilut puoli vuotta, eli jonkinlaista kuherruuskuukautta vielä elellään.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Vituttaa käytännössä kaikki muu, paitsi tiimikaverit. No, liukuva työaika ja mahdollisuus tehdä etäpäiviä on tietysti etuja. Mutta tää koko kuvio jo hommien organisointi ja pomojen keskinäinen pätemisentarve ja voimainmittelö vituttaa. Ja edelleen kaikki kulminoituu siihen resurssipulaan. Halvemmaks vissiin tulee teettää ylitöitä ja stressata koko porukka burn outin partaalle ja jättää laskutettavia projekteja tekemättä kuin palkata se yksi ylimääräinen henkilö. Vittu mikä meininki :jaska: ja tekis mieli :alppu:

Sori kirosanat. Piti vaan avautua. Huomenna avaudun esimiehelle, yritän sit muistaa välttää kiroilua. Turhauttaa vaan jo etukäteen, kun tietää ettei sekään tilanteelle mitään voi. No, onneks mä voin pitää silmät auki uusien hommien varalta.

Estate

Well-known member
Ärsyttää konttorin käteiskassapalvelujen puute. 100 % tänä aamuna tähän mennessä käyneistä asiakkaista olisi tarvinnut niitä. Yritä siinä sitten palvella ihmisiä ja vastailla ihmettelyihin. Kyllähän paikalliset varmaan tietävät aika hyvin, ettei täältä käteistä rahaa saa eikä vastaanoteta, mutta turistit ovat sitten toinen juttu.
Onhan se tietysti niin, ettei tällä asiakasvirralla :)o) varmaan käteiskassapalveluja kannata pitää, mutta kumminkin...

Toinen juttu on se, että lähin (yrityspuolen) työkaveri istuu melkein 20 km päässä, maanantaista alkaen lähimmät (henkilöpuolella), joista jotain apuakin voisi olla reilun 30 km päässä. Pyöritä tässä sitten Raaseporin alueen päivittäispalveluja 1,5 kk kokemuksella. :rolleyes:
Noh, onneksi voi roikkua puhelimessa kyselemässä neuvoja ja ohjata laina-asiakkaat muitten riesaksi.

Makkonen

Guest
Tällä hetkellä ärsyttää kun ei ole juurikaan tekemistä.
Loman jälkeen olen tehnyt varsinaisesti töitä kolme päivää kahden viikon aikana, muuten on pitänyt keksiä kaikennäköistä ajantappohommaa. Tilanteet tosin voi muuttua äkkiä ja sitten saakin tehdä ylitöitä sen minkä kerkiää.