Työnhakua viimeisellä kellonlyömällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Troy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Onnea! Saatko palkkaa? :D

No en vielä tuosta koulutuksesta vaan joudun maksaa siitä 50€ mutta muuten sitten kun pääsen niihin hommiin niin vähintään se reilu 10€/h :ahem: Ei vaan kasshommia enimmäkseen ja myös hyllytystä.

Jaa, että vähintään reilu 10€/h? :doubtful: :doubtful:

Vaikken masentaa haluiskaan, niin vuokrausfirman listoilla oleminen ei täytä vielä työnsaantikriteerejä. Tokikin se nostaa mahdollisuuksia päästä jonnekin touhuilemaan. (ELI MASENNANPA KUITENKIN, KOSKA SE ON FORUMIN TAPA)

Viimeksi muokattu:
Jaa, että vähintään reilu 10€/h? :doubtful: :doubtful:

Vaikken masentaa haluiskaan, niin vuokrausfirman listoilla oleminen ei täytä vielä työnsaantikriteerejä. Tokikin se nostaa mahdollisuuksia päästä jonnekin touhuilemaan. (ELI MASENNANPA KUITENKIN, KOSKA SE ON FORUMIN TAPA)

Ei ole sellainen vuokrausfirma vaan on mahdollista työllistä vakituiseen työsuhteeseen.

Voi hyvänenaika Joni! Älä helvetissä ilmatteeks ala töitä tekee! :thumbdown Tosin en tiedä koulutustasi enkä työhistoriaasi... Mutta itse en ole tehnyt ilmatteeks töitä päivääkään! Enkä tee! Olen aina saanut töitä ensimmäisellä yrittämällä vaikka olen aina sanonut palkan millä saavat mut. Soita mulle, sulla on mun numero, niin jutellaan, katsotaan mitä voin tehdä.

Voi hyvänenaika Joni! Älä helvetissä ilmatteeks ala töitä tekee! :thumbdown Tosin en tiedä koulutustasi enkä työhistoriaasi... Mutta itse en ole tehnyt ilmatteeks töitä päivääkään! Enkä tee! Olen aina saanut töitä ensimmäisellä yrittämällä vaikka olen aina sanonut palkan millä saavat mut. Soita mulle, sulla on mun numero, niin jutellaan, katsotaan mitä voin tehdä.

:D:D:D

Ehtymätön lähde tämä.

:D:D:D

Kyllähän Joni toki kuvien perusteella ihan mallinhommiakin voisi tehdä. Niissä on vissiin ihan hyvät liksatkin.

Juu, mut kato ku mallitoimistot on jo niin homoja täynnä, niin ei niille paljoa maksella.

Lonkerohetero sen sijaan, KUULKAAS!

Jonilla oli se yksi niin hyvä cooliokuva itsestään.
Kaikki sukulaiseni ja tuttavani kysyivät, että kuka toi malli/näyttelijä oikein on kun näyttää niin kuuluisalta.

Joni, sun kannattaisi kyllä lähettää se ja pari muuta cooliota kuvaa sinne anttilan postimyyntikuvastotehtaaseen. Uskon, että saumat mehiläispäähine- ja sukelluskypärämalliksi ovat lähes rajattomat!

Nohnoh jopas jätetään timanfayan jutut rauhaan. :rolleyes: Tosiaan en tiedä ymmäristkö tai varmasti ymmärsitkin mutta toi on PALKKATYÖTÄ jota oon aina etsinyt vitun pölhö! :ahem: Mutjoo tajusjo vai ei tai sit takertu mun vanhoihin postauksiin.

Jes jes. Tällä viikolla piti tulla soitto, jotta koska lähden häärimään. Onkin niin hiljaista, jottei hommaa tule. Hyvä vaan
icon14.gif

Status
Ei avoinna uusille viesteille.