Joskus pamiin soiteltuani totesin että jos näin huonosti tunnette asianne niin eipä minun näitä maksujakaan toinna maksaa.
Mä kerään ns. jäsenmaksut omaan talteen ja palkkaan niillä tarvittaessa juristin.
Haastattelu tulossa.....saapa nähdä.
Mä olen jo kattellut seuraavan työpaikan valmiiksi: kun Erkki Liikanen jää eläkkeelle VitaePro mainoksesta, menen sen tilalle sauvakävelykeppien kanssa kehumaan kuinka ei luut enää nitise ja kävely sujuu kuin vettä vaan :ahem:
Palkasta ei ole tietoa, mutta näkyvä ura ainakin luvassa.
No mutta jotain vanhuuspillereitä kuitenkin, otetaan repertuaariin molemmat!
menen sen tilalle sauvakävelykeppien kanssa kehumaan kuinka ei luut enää nitise ja kävely sujuu kuin vettä vaan :ahem:
/QUOTE]
Mossella on etulyöntiasema, se menee jo muutenkin keppien kanssa.
menen sen tilalle sauvakävelykeppien kanssa kehumaan kuinka ei luut enää nitise ja kävely sujuu kuin vettä vaan :ahem:
/QUOTE]
Niinpä. Eikä ole eka kerta lain.
Hölömö. Se on Diasporal, mitä se Erkki 'Jokkantii' 'Ei se Brysselin' Liikanen mainostaa.
No jo on pankkiiri laitettu tuotetta mainostamaan! Eikös Diaspora tarkoita juutalaisten hajalleen lyömistä. Sitä, että ovat joutuneet omasta maastaan levälleen pitkin maailmaa?
Pysyykö Jokkantii koossa mainoksessa vai pyrkiikö hajoilemaan?
No jo on pankkiiri laitettu tuotetta mainostamaan! Eikös Diaspora tarkoita juutalaisten hajalleen lyömistä. Sitä, että ovat joutuneet omasta maastaan levälleen pitkin maailmaa?
Haastattelussa käyty. Huomenna tai ylihuomenna pitäisi tulla tieto.
Sain pestin! Kylläpä helpotti, alkoi opiskelijan rahatilanne näyttää "aika" huolestuttavalta jo. Sopiva homma muutenkin, kun liittyy hieman opiskeltavaan alaan ja työajat pitäisi pystyä sovittamaan syksyn opintojen kanssa mukavasti.