Siinä oiskin varmaan kova etsintä. Mahtaisikohan löytyä?Luulin jo, että sitä huipentumaa etsitään tältä forumilta. Olisin voinut osallistua.
En usko, koska täällähän on vain fiksuja tyyppejä ja älykkäitä kommentteja!Siinä oiskin varmaan kova etsintä. Mahtaisikohan löytyä?
Etsiä voi ihan mistä tahansa. Myös F1-forumilta.Luulin jo, että sitä huipentumaa etsitään tältä forumilta. Olisin voinut osallistua.
Haiskahtaa kalastelulta tämä kommentti, vaikka Vuoden Forumisti -äänestykseen on vielä aikaa.En usko, koska täällähän on vain fiksuja tyyppejä ja älykkäitä kommentteja!
Olen kala-allergikko, joten en kalastele! :wink:Haiskahtaa kalastelulta tämä kommentti, vaikka Vuoden Forumisti -äänestykseen on vielä aikaa.
Moni kala-allergikko tunnustaa, ettei pidä kaloista. Pyrkii sitten kalastamaan ummet ja lammet tyhjiksi, kalat sukupuuttoon, että ei vastaisuudessa joutuisi kieltäytymään niiden syömisestä.Olen kala-allergikko, joten en kalastele! :wink:
Jarna-ansa havaittu.Tottahan toki, muun muassa Olkiluodossa.
Mutta siellähän ei ole olematta riskittömyyttä lain.Tottahan toki, muun muassa Olkiluodossa.
Tästä juontuikin mieleen tapaus ammoiselta 90-luvulta. Elettiin syys- tai mahdollisesti lokakuuta. Illat olivat jo suhteellisen pimeitä. Palailin illalla kämpille, kun näin erään puolitutun tyypin pyörivän epätoivoisen näköisenä jalkakäytävällä katulampun alla maata pälyilllen.Etsiä voi ihan mistä tahansa. Myös F1-forumilta.
WANHA!Tästä juontuikin mieleen tapaus ammoiselta 90-luvulta. Elettiin syys- tai mahdollisesti lokakuuta. Illat olivat jo suhteellisen pimeitä. Palailin illalla kämpille, kun näin erään puolitutun tyypin pyörivän epätoivoisen näköisenä jalkakäytävällä katulampun alla maata pälyilllen.
-Mitäs Matti, minä kysyin.
-Hävis kämpän avaimet. Niitä tässä etsiskelen.
-Voinko auttaa, minä kysyin.
-Toki. Olisin kovin kiitollinen.
Niin aloin auttaa etsinnöissä. Kyselin siinä etsinnän lomassa avainten tuntomerkkejä yms. turhaa, sillä tuskin nyt kovin moni olisi hukannut avaimia samaan paikkaan. Etsinnän ja jutustelun aikana tajusin, että Matti oli enemmän tai vähemmän päissään, mikä oli omiaan selittämään avainten katoamista. Siltä sekään ei valmistellut minua seuravaan. Nimittäin noin puolen tunnin hakemisen jälkeen oli kutakuinkin varma, etteivät avaimet löytyisi ainakaan kyseisestä kohdasta, joten kysäisin Matilta:"Oletko nyt aivan varma, että ne sun avaimet putos just tähän?" Siihen Matti:"Eiku ne varmaan putos tonne pusikkoon, kun oli pakko käydä kusella, mutta eihän noin pimeessä mitään näe etsiä."
Mutta muista kuitenkin, että mikään ei ole niin viisas kuin insinööri!Tottahan toki, muun muassa Olkiluodossa.
joka ei sekään ole kovin viisaspaitsi diplomi-insinööri