Tytöille suunnatut esitykset

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Tästä Rosa Meriläisen laatimasta artikkelista tuli mieleen, että millaisia kokemuksia foorumilaisilla mahtaa olla itsensäpaljastajista, julkirunkkareista ym.? Veikkaan, että kukaan ei ole välttynyt kohtaamasta tämän erityisryhmän edustajia, mutta tapaamiset ovat vain saattaneet jo unohtua tai niitä ei ole aikanaan ymmärretty luonteensa mukaisiksi.

Itse muistan heti yhden tapauksen lukioajoilta. Silloinen tyttöystäväni otti parvekkeella aurinkoa bikineissä. Parvekkeelta oli suora näköyhteys talon takaa kulkevalle tielle ja sen takana olevaan pieneen hoitamattomaan ryteikköön, jossa eräs paikallinen virtahepo ja sekatyömies otti pienen tuppikullinsa käteen ja alkoi vatkata sydämensä kyllyydestä, välittämättä parvekkeelle hiljalleen kertyneestä yleisöstä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En ole törmännyt tai olen unohtanut tapaukset nopeasti tai ollut itse suorittajana.

Ria

Jäässä
Olin kävelyttämässä koiraa metsätiellä, kun näin pyöräilijän pysähtyneen metsän laitaan. Luulin että pissalle, mutta mun ehdittyä lähemmäs se kääntyi ympäri, eikä suinkaan ollut pissalla. Ilmeisesti se tyyppi vaan koki tilaisuutensa tulleen, koska ei se siellä voinu olla ohikulkijoita odottamassa, kun niitä ois siinä kohtaa voinu odottaa useemman tunnin näkemättä ketään. Ton syrjäsyyden takia mokoman näkeminen vähän pelästyttikin. Ja sen koiran läsnäolon takia vähän ihmetytti, siinähän ois ollu hyvä kohta haukata.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Toinen tapaus, josta tein itsekin nuoruusvuosina havainnon, oli nuorehko Datsun-kuski (saattoi se olla joku muukin nuorison suosima merkki), joka himmaili pintakaasulla pyöräteiden vierellä ja tumputti samalla posket punaisina, jos joku tyttö sattui pyöräilemään hetken matkaa samaan suuntaan.

Vajaa 10 vuotta sitten taas Itäkeskuksen uimahallin miesten suihkuosastolla eräs miekkonen veti avoimesti käteen fantasioidessaan näkemillään alastomilla miesvartaloilla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vajaa 10 vuotta sitten taas Itäkeskuksen uimahallin miesten suihkuosastolla eräs miekkonen veti avoimesti käteen fantasioidessaan näkemillään alastomilla miesvartaloilla.
Jestas. Tollanen vois heteromiestä alkaa ahistamaan. Homot sen sijaan tykkäilis vaan ja liittyis joukkoon iloiseen.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Veikkaan, että kukaan ei ole välttynyt kohtaamasta tämän erityisryhmän edustajia, mutta tapaamiset ovat vain saattaneet jo unohtua tai niitä ei ole aikanaan ymmärretty luonteensa mukaisiksi.
Minä en ole törmännyt ko. aktiviteetin parissa häärivään henkilöön.
Olenkin ajatellut kyseessä olevan erittäin uniikki harrastus.

Voisivatkin järjestää alan messut ja tuoda harrastustansa siten avoimesti lähemmäs tavallisia ihmisiä.
Vähän niin kuin sadomasot ja kaiken maailman perseensuristinkauppiaat nykyisin tekevätkin. Niillekin messuille näkyy tunkua riittävän.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Minä en ole törmännyt ko. aktiviteetin parissa häärivään henkilöön.
Olenkin ajatellut kyseessä olevan erittäin uniikki harrastus.
Homman luonteeseen kuuluu, että miehet eivät tiedä tästä kulttuurista yleensä yhtään mitään. Naisilla sen sijaan noita kokemuksia on monesti enämpikin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Tähän vois taas linkittää sen Knoukkarin kertomuksen kun paikallinen kylähullu oli tumputtanut uimahallin suihkussa ja siivooja tuli paheksumaan että noin ei saa tehdä. Sanavalmis mies tokaisi, että kai sitä jokainen itseään saa pestä niin nopeasti kuin tahtoo.
Vaan enpä jaksanut etsiä, että olisin linkittänyt, joten omin sanoin siteerasin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Aiheetta sivuten: kävikös tätä kekkulointia kukaan foorumilainen katsomassa? Olen ymmärtävinäni jollain tasolla näytöksen pointin, mutta herää kysymys, että poikkeaako taiteen nimissä tehty paljastelu jollain olennaisella tavalla lenkkipolkujen varsilla tapahtuvista yksityisnäytöksistä?

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Minen kyllä muista moiseen törmänneeni. Ehkä olen viettänyt liian suojattua elämää, tai sitten valikoiva muisti toimii todella hyvin. Jään odottamaan koska tilastotapaus sattuu omalle kohdalle.

Ria

Jäässä
Aiheetta sivuten: kävikös tätä kekkulointia kukaan foorumilainen katsomassa? Olen ymmärtävinäni jollain tasolla näytöksen pointin, mutta herää kysymys, että poikkeaako taiteen nimissä tehty paljastelu jollain olennaisella tavalla lenkkipolkujen varsilla tapahtuvista yksityisnäytöksistä?
Ei ne taida siellä teatterilla itseääntyydyttää, siis ainakaan siinä mielessä. Menee enemmän viuhahduksen puolelle, onhan niitä kaikkia alastonjuoksujakin.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Joo, tuskinpa siellä lavalla runkkaillaan, tai ainakaan käytetä yleisöä fantasian lähteenä. Tai mistäpäs tuon tietää? Mut onhan noissa toki muitakin eroja. Toisaalta jos itsensäpaljastaja kiinnijäätyään selittää aktinsa performanssitaiteena, niin pitäisikö toiminta hyväksyä?

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Minen kyllä muista moiseen törmänneeni. Ehkä olen viettänyt liian suojattua elämää, tai sitten valikoiva muisti toimii todella hyvin. Jään odottamaan koska tilastotapaus sattuu omalle kohdalle.
Voi muuten olla, että nykyisellä kamerakännykkä-aikakaudella kyseinen harrastus on katoamaan päin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Voi muuten olla, että nykyisellä kamerakännykkä-aikakaudella kyseinen harrastus on katoamaan päin.
Enpä ole oikein vakuuttunut, vaikka kiinnijäämisen riskiä tietysti lisää. Ei mun käsittääkseni kännykät ole vähentäneet ryöstöjä, raiskauksia, pahoinpitelyitä, kännissä ajoa jne, vaikka ne lisäävät huomattavasti kiinnijäämisriskiä.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Rollsissa tuossa joskus muinoin BABY ROLLSia syödessäni tuli eräskin kaiffari ovesta ja veteli esinahkaa eestaas muutaman kerran. Kyseisellä kaiffarilla tosin oli (ja on edelleen) ylimääräinen kromosomi. Kuuleman mukaan näillä tällaisia taipumuksia muka olisi, mutta omalla kohdalla tämä on kyllä yksittäistapaus.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Rollsissa tuossa joskus muinoin BABY ROLLSia syödessäni tuli eräskin kaiffari ovesta ja veteli esinahkaa eestaas muutaman kerran. .
Siis eikös ollut paljon mukavempi syödä, kun joku vähän veteli sun esinahkaasi edes takaisin...:):dunno:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Kyllähän tuolla Keravan urheilupuiston alueella joku puskarunkkari liikuskeli sillon Neuvostoliiton kuolonkorinoiden aikaan. Ei jäänyt traumoja eikä tarvittu riisiapua..