Tyytyväisyys itseesi juuri nyt

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
4/5.

Helposti nousi arvosana kolmosesta neloseen nyt kun huomasin että jumalauta on tällainen merkki vasemmassa kämmenessä.

Iltalehti sanoi:
Muinainen intialainen kädestä ennustamisen menetelmä sanoo, että kämmenen viivoista muodostuva m-kirjain tarkoittaa, että henkilö on onnekas. Karmic Palmistry: Explore Past Lives, Soul Mates, & Karma -kirjan kirjoittajan ja kädestä ennustamisen asiantuntijan Jon Saint-Germainin mukaan m-kirjain on melko harvinainen. Sen omaavat ihmiset ovat Jonin mukaan erityislaatuisia: erittäin kurinalaisia, älykkäitä ja motivoituneita.

Ei ole kuitenkaan aivan sama, kummastako kämmenestä m-kirjain löytyy. Jos olet oikeakätinen, kirjaimen pitäisi löytyä vasemmasta kädestä ja vasenkätisellä oikeasta
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2016033021341726_iq.shtml

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Siksi, koska olen seurannut kyseisen ryhmän keskustelua tuloksista, aiheesta ja joukahainen ei ole. Siitä on astrologia kaukana.
Entä jos seuraa Rajat kiinni-porukan keskustelua aiheesta, toimenpiteistä ja tulevista seuraamuksista, niin ei varmaan tarvii olla samaa mieltä heidän kanssa?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Jännän äärellä ollaan myös siinä jos dna:sta puhutaan ja yritetään myydä omaa näkemystä maailmalle, mutta kirjoitetaan sitten sivuston otsikko Comic Sanssilla.
:D:D

Ihan asiallinen fonttihan tuo. Ainakin lastenkutsuihin ym :frank:

Örfil

Guest
Ei toki tee asiantuntijaa kaikista meidän konsernissa. :D. Pitänee kysellä tarkemmin asiasta noista "geenijutskista" väitelleiltä.

Ja kuten sanoin, loistava rahasampohan se on niille, jotka tätä bisnestä pyörittävät. Ja ihan sama mulle, vaikka kerran viikossa lähettäisit räkänäytteen analysoitavaksi johonkin "labraan" 100€ hintaan. Kuten jo itse tuossa sanoit, on isoisästäsi mahdotonta saada tietoa, niin että hienoa jos uskot tämän auttavan tuohon tietämättömyyteen.
Mistä teidän firman laitteilla tehdään näytteet? Irtopäästä, spermasta?

Joo, kannattaa sun kysellä ja perehtyä myös asiaan. Mutta ei kannata ehdottaa uutta pisnestä tj:lle, koska olen varma että se ei sovi firmanne portfolioon. Todennäköisesti passittaa sut takaisin sorvin ääreen "josko niitä koneita asentelet jatkossakin" kehoituksen kera ;)

Archie

Well-known member
Onkos täällä kellään todisteita väitteidensä tueksi?

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
0. Kyllä.

Tässä puhuu paska isä, paska palkansaaja ja paska ihmiseraunio. Tästä on kaksi tietä.