Olga
.
Voisimmepas miettiä urheilun sponsorointia. Tänä aamuna uutisointiin näin.
Millä perusteella yritys valitsee sponsoroitavan lajin ja seuran? Siinäpä mielenkiintoinen kysymys, eikös.
Daily Mail: Nokiasta tulossa Chelsean uusi paitasponsori
Julkaistu 4:45
Englantilaislehti Daily Mailin mukaan Chelsean toimitusjohtaja Peter Kenyon vihjasi keskiviikkona, että Nokiasta tulisi lontoolaisseuran uusi paitasponsori.
Neuvottelut ovat venyneet niin paljon, että Chelsean paitavalmistaja Umbro on joutunut aloittamaan seuran satavuotisjuhlapaidan valmistuksen ilman sponsorin nimeä.
Chelsean toimitusjohtaja Peter Kenyon esitteli keskiviikkona seuransa taloudellisen suunnitelman Soccerex football business -konferenssissa Lontoossa.
Kenyon mainitsi konferenssissa, että Chelsea yrittää kasvattaa brändiään erityisesti Lontoossa, Venäjällä, Kiinassa ja Pohjois-Amerikassa.
Lehti arvioi, että Kiinan suuret kännykkämarkkinat sopivat täydellisesti Nokialle. Sopimus Chelsean kanssa maksaisi Nokialle yhdeksän miljoonaa puntaa vuodessa.
Eteläkorelainen matkapuhelimia valmistava LG oli alkujaan Chelsean sponsoriehdokaslistalla, mutta se on päättänyt keskittyä pienempiin sopimuksiin usean seuran kanssa.