Örfil
Guest
Racer [X]
Suuren Raamattujarnan jälkeen tää on ollu aikas loppuun kaluttu aihe. Yrityksiä on ollu useampia, mutta ei se enää syty.. semminkin kun yksi alkuperäisistä pääpukareista on vaihtanut vastakkaiseen poteroon.Tästäkö Ässämies yrittää saada jarnan aikaiseksi? Avutonta.
Mä uskon suhun!Eipä olekaan hetkeen tätä kysytty eli forumistien suhdetta kaikkivaltiaaseen, taivaan ja maan Luojaan.
Uskotko Jumalaan?
[ ] Kyllä
[ ] En
[ ] Ei kuulu sulle
[ ] Paljon kuuluu sulle
No kai se kestää, kun ei ole oikeuksia.Kestääpäs nyt se pollin vääntö.
Ei uskois vanhasta pollimestarista!
Sarcasm, much? Tai sitten mä oon pihalla, mikä ei kyllä olisi mikään yllätys.No kai se kestää, kun ei ole oikeuksia.
Perustelut?No en.
No sit ei vissiin kannattais paljoa pollailla.No kai se kestää, kun ei ole oikeuksia.
Perustele itse. Nollaa näyttää.Perustelut?
Maailmankaikkeus.Perustele itse. Nollaa näyttää.
Pollioikeudet on vain vipeillä, Ässämies ei vippioikeuksista ole maksanut.Sarcasm, much? Tai sitten mä oon pihalla, mikä ei kyllä olisi mikään yllätys.
Ihan liian kaukana käsittämisestä. Ainakin Suomessa jossakin.Maailmankaikkeus.
Siihen se sarkasmi kai perustuikin.Pollioikeudet on vain vipeillä, Ässämies ei vippioikeuksista ole maksanut.
Ai, tarkoitit Azizin viestiä. En voi tietää, pitäisi varmaan kysyä häneltä eikä minulta.Siihen se sarkasmi kai perustuikin.
:thumbup:Pocen allit
Black Horsen pitkät kalsarit psykedeelisillä kuvioilla näyttäs olevan tuossa seuraavaksi palkintona. Mihin osoitteeseen laitetaan?Mitä voitin?