L4z! sanoi:mutta tätähän ralli on. joskus tarvotaan aamu seittämältä sumussa että näkee vilauksen ralliautosta. nyt sitä kotona valvotaan ja kytätään läppärillä päivittyviä viivoja aamu kuuteen. heh
Mun ralli-innostus lähti aikoinaan simlaattoreista. Nykyään vaellan sumuisissa metsissä, ja toisaalta mätän RBR;rrää.burb sanoi:![]()
Nykyaikaista rallifania ei tunnista kuraisista saappaista vaan lasittuneesta katseesta ja huonosta ryhdistä kun naama nuolee pikseleitä.
Ikinä en ole yhdenkään "kunnon" rallin yhtäkään pätkää paikan päällä katsonut, monesti on ollut aikomus lähteä mutta sitten on tullut jotain muuta tärkeämpää...L4z! sanoi:Mun ralli-innostus lähti aikoinaan simlaattoreista. Nykyään vaellan sumuisissa metsissä, ja toisaalta mätän RBR;rrää.
No jokatapauksessa, asenne on kohillaan.
sekin on hienoa ja antautumista lajille. Kannattaa kuitenkin lähtee pätkälle, vaikka shakedowniin, se on aina hyvä ja ilmanen.burb sanoi:Ikinä en ole yhdenkään "kunnon" rallin yhtäkään pätkää paikan päällä katsonut, monesti on ollut aikomus lähteä mutta sitten on tullut jotain muuta tärkeämpää...
Mä oon just niitä tyyppejä jotka hehkuttaa näppiksen ääreltä. :ahem: