Uuden-Seelannin MM-ralli 2007

L4z!

Well-known member
perkele että menee myöhään. pakkohan tää on kattoo, ei tässä untakaan sais ennen rallin loppua.

burb

.
Eihän tässä pääse nukkumaan ollenkaan...
Hyvä vääntö menossa.

L4z!

Well-known member
mutta tätähän ralli on. joskus tarvotaan aamu seittämältä sumussa että näkee vilauksen ralliautosta. nyt sitä kotona valvotaan ja kytätään läppärillä päivittyviä viivoja aamu kuuteen. heh

burb

.
L4z! sanoi:
mutta tätähän ralli on. joskus tarvotaan aamu seittämältä sumussa että näkee vilauksen ralliautosta. nyt sitä kotona valvotaan ja kytätään läppärillä päivittyviä viivoja aamu kuuteen. heh
:D
Nykyaikaista rallifania ei tunnista kuraisista saappaista vaan lasittuneesta katseesta ja huonosta ryhdistä kun naama nuolee pikseleitä.

talakem

Iltalehden toimitus
Mystery Creek 1

Löbbi 2:57,2
Grön. 0,5 hitaampi

M C 2

Grönh. 2:54,7
Löbbi 0,4 hitaampi

Mutta eivät tainneet ihan tosissaan vetää....

L4z!

Well-known member
nyt se ss alko.
Bosse klaaraa kyllä. Se on näissä olu aina hyvä vaikkei tykkää näistä yhtään.

L4z!

Well-known member
burb sanoi:
:D
Nykyaikaista rallifania ei tunnista kuraisista saappaista vaan lasittuneesta katseesta ja huonosta ryhdistä kun naama nuolee pikseleitä.
Mun ralli-innostus lähti aikoinaan simlaattoreista. Nykyään vaellan sumuisissa metsissä, ja toisaalta mätän RBR;rrää.

No jokatapauksessa, asenne on kohillaan.

burb

.
L4z! sanoi:
Mun ralli-innostus lähti aikoinaan simlaattoreista. Nykyään vaellan sumuisissa metsissä, ja toisaalta mätän RBR;rrää.

No jokatapauksessa, asenne on kohillaan.
Ikinä en ole yhdenkään "kunnon" rallin yhtäkään pätkää paikan päällä katsonut, monesti on ollut aikomus lähteä mutta sitten on tullut jotain muuta tärkeämpää...
Mä oon just niitä tyyppejä jotka hehkuttaa näppiksen ääreltä. :ahem:

L4z!

Well-known member
Jess!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

burb

.
Eikös tää ollutkaan sellainen yleisö ek, jossa ajetaan pareittain...?

L4z!

Well-known member
burb sanoi:
Ikinä en ole yhdenkään "kunnon" rallin yhtäkään pätkää paikan päällä katsonut, monesti on ollut aikomus lähteä mutta sitten on tullut jotain muuta tärkeämpää...
Mä oon just niitä tyyppejä jotka hehkuttaa näppiksen ääreltä. :ahem:
sekin on hienoa ja antautumista lajille. Kannattaa kuitenkin lähtee pätkälle, vaikka shakedowniin, se on aina hyvä ja ilmanen.

Jess voitto ja olihan tässä mun mielestä neljä pistettä pelissä.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Hui saatana. Paska jäykkänä tuli katsottua tuolta Faustuksen vihjaamasta linkistä (katkomisesta huolimatta). Olipa tiukkaa!

Kannatti valvoa ylitöissä kun kahvipaussia siirtämällä antoi vielä hommat mukavasti myöten... Nyt netti kiinni ja uurastamaan, hyvillä mielin.

burb

.
Pisteet tämän rallin jälkeen:
1. Grönholm 90
2. Loeb 80
3. Hirvonen 69
4. jne.

Valde

Well-known member
USKOMATONTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kannatti valvoa baari-illan jälkeen. Terveisiä yliopiston tietokonekeskuksesta! :alppu: :) :D

L4z!

Well-known member
aattelin että antaako humun leijua, vai pitääkö tämä todeta. ...piti

soralla, ja etenkin seelannissa, tämä tulos ei ole edes tyydyttävä. Pisteet meni hyvin ja taistelu voitettu, mutta tän piti olla semmonen suht varma voitto. Meni turhan tiukille, eikä lupaa hyvää jatkossa.

L4z!

Well-known member
Tekispä bosse nyt haltioissaan sen jatkosopimuksen.