Uuden-Seelannin MM-ralli 2022

Ruuben

Well-known member
Liittynyt
8.3.2002
Viestit
207
Sijainti
Tampere,Finland
Ehkä Kalle vähän haki alussa tuntumaa kun sitten lopussa ajat vähän tasaantui.
Jotenkin näytti ettei Kallen auto käänny kunnolla mutkiin, käytti tosi paljon käsijarrua, liukkaus ei selitä eroa kun Tänäk tuli heti perässä.

Nyt näyttää tie sitten putsaantuvan kunnolla takaa tulijoille, mielenkiintoinen ralli tulossa.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Kallen ajoa kun katsoin niin mietin jo että täytyykö tuota autoa ajaa kahvaa edellä kun sataa paljon mutta tais ollakkin vain alku jännitystä kun loppu tuli aika hyvin.

Mutta Ford tulee tosi hyvin. Oikeastaan paremmin kuin oletin.
 

JLunen

Well-known member
Liittynyt
9.10.2018
Viestit
545
Greensmithin pohjien jälkeen on syytä vakavasti harkita nukkumaan menoa.
Nythän tämä vasta mielenkiintoista onkin. Saa seurata, että paljonko takaa tulevat saavat kaulaa. Ogier kyllä vahvoilla, samoin Breen jos vaan pää ja tietenkin Ford kestäisi. Jännä myös nähdä, miten GG tulee seuraavalla, meneekö yliyrittämiseksi tms.
 

ssuvik

Well-known member
Liittynyt
24.5.2022
Viestit
186
Ketomaa on ihan sinänsä ihan ok hihittelyineen. Asiantuntijana hyvä. Mun mielestä toi Kokko+Ketomaa kombo on huono. Menee liikaa noiden kundien keskinäiseksi höpöttelyksi ja läpänheitoksi. Ei se sinänsä pahaa tee, huumorimiehiä oon itekki, mut niille on oma paikka ja aika. Ja se ei oo CMoren rallistudio. Ketomaa+Ärje toimii vitusti paremmin. Ärje+Tahko tai Suninen on paras kokoonpano mitä tuonne tänä kautena on saatu.
Eli mielestäni toi Kokko pitäs heivata vittulanmäelle, tai ainaki vähän "ohjeistaa". Joo tietty saa ja pitää olla rentoa, mut välillä toi on enemmän sellasta ku kaks kaveria dokais, kattois rallia ja vitsailis.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Ajoittainen hihittelykin on ihan ok, mutta asiassa pysyessään Kokko-Ketomaa on aivan erinomainen duo. Itse tykkään CMoren lähetyksissä siitä, että Kokko on nimenomaan selostaja ja Ketomaa (tai Tahko) se asiantuntijakommentaattori. Toimii monesti todella hyvin ja tätä nykyä ei tule enää vaihdettua kanavaa vaikka sama pätkä YLEltä tulisikin.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5219
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Ketomaa on ihan sinänsä ihan ok hihittelyineen. Asiantuntijana hyvä. Mun mielestä toi Kokko+Ketomaa kombo on huono. Menee liikaa noiden kundien keskinäiseksi höpöttelyksi ja läpänheitoksi. Ei se sinänsä pahaa tee, huumorimiehiä oon itekki, mut niille on oma paikka ja aika. Ja se ei oo CMoren rallistudio. Ketomaa+Ärje toimii vitusti paremmin. Ärje+Tahko tai Suninen on paras kokoonpano mitä tuonne tänä kautena on saatu.
Eli mielestäni toi Kokko pitäs heivata vittulanmäelle, tai ainaki vähän "ohjeistaa". Joo tietty saa ja pitää olla rentoa, mut välillä toi on enemmän sellasta ku kaks kaveria dokais, kattois rallia ja vitsailis.
Olen kyllä aivan totaalisesti eri mieltä tuosta. Siis joo, välillä itseänikin ärsyttää Ketomaan hekottelut jos ne ajaa liikaa itse asian yli, mutta Kokko ainakin pyrkii mielestäni pitämään homman ruodussa ja joka tapauksessa Kokko on ihan eri planeetalta kuin Ärje ainakin tässä rallikontekstissa. Siitä samaa mieltä, että Suninen on aivan lyömätön asiantuntija noihin lähetyksiin.
 

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
837
Kaikista parastahan olisi jos Kokon kanssa saataisiin sekä Ketomaa että Suninen samaan aikaan. Suninen hoitaa asian, mutta on niin jäyhä suomalainen että Ketomaa tarvitaan viereen hihittelemään.

Ärje pitää unohtaa näistä samantien. Ei kuulu ralliselostamoon, eikä oikein mihinkään muuallekaan missä pitää käyttää ääntä.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Siis Ketomaa on aivan loistava asiantuntija näissä lähetyksissä.
Mitä hihittelyihin tulee niin keventää vaan sopivasti tilanteita. Oikeastaan mä en haluais edes nähdä / kuulla lähetystä jossa hän olis vaan vakavana. :)
 

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
636
Onpa sitten muuten ihan perhanan hienoa baanaa noi Uuden-Seelannin tiet. Sokeita nyppyjä, ja mutkat vaan jatkuu ja jatkuu. Tuolla kun tuupattais äffäläisellä pimeeseen niin... 😎
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6692
Sijainti
Täällähä mä
Päätti Kalle ja Ott vetää tasa-ajat . Aika erikoista näin pitkällä ek:lla tässä kelissä


Edit : Ja Neuville veti pihalle tuossa pahassa kohtaa, missä Kallellakin oli vähän momenttia.
 
Ylös