Siis nimenomaan informaatiotekniikasta.Valde sanoi:Grönholmille ei splittiä, mutta Loebille kyllä... Toivottavasti kyse on taas tekniikasta.
edit: huh, jätti vaion yhden väliin. Vikassa splititssä Marcus on neljä sekuntia Solbergin edellä.
Ei Citorenilla mitään uutta "kehitysversiota" ole. Jotain säätöjä ovat hakeneet ja pikkaisen kai muuttaneetkin jotain. Ero Marcukseen ja Petteriin tulee renkaista. Soraisella tiellä - kun ek:t ajetaan ekaan kertaan - puntit ovat vielä tasan, mutta puhtailla teillä Michelinin uusi kumi jyrää Pirellin. Gardemaister suoraan sanoi, että Michelin antaa tuntuvaa etua. Ei Garde Solbergia ja Marcusta löisi millään pätkällä, ellei renkaista tulisi tuntuvaa etua, tai vastaavasti Duval. Mutta nämä ovat rallikohtaisia asioita ja Pirellillä on varmaan seuraavaan ralliin parempi rengas.patriot sanoi:Tota noin... Eli siis Citikka otti kehitysversion autostaan tähän ralliin vai? Vai sittenkin jo Meksikoon jos kerran samoilla koneilla ajetaan?Aika hyvin näyttää kulkevan. Ei ole pösöllä asiaa Citikan ja Subarun vauhtiin. No Ford pysyy sentään takana.
Huomenna tulee varmaan kova kamppailu Petterin ja Bossen kesken. Petter lienee vahvemmilla paremman auton takia... Uskon kuitenkin Bossen pystyvän pitämään Norskin takanaan.
Milläs ilveellä Pösö on sarjan toiseksi paras auto? Auto jolla on viimeksi voitettu 2004 Jyväskylässä? Kyllähän sarjan paras auton on tällä hetkellä uusi Subaru... Citikka on toisena ja pösö kolmantena. Mitsu saattaa saavuttaa Fordia loppukaudesta, kun Ford keskittyy ensikauteen. Skodan meno on todellakin onnetonta.hippopotamus sanoi:näyttää autojen järjestys tällä hetkeää olevan mielestäni
Citroen
Pösö
Subaru
Citikka ehkä hieman karussa - vai menisikö kaikki Miseliinin piikkiin?
Sitten on hieman takamatkaa ja tulee Ford, joka selvästi näkyy jäävän kolmelle kärkimerkille, mutta jättävän kuitenkin Mitsuja enemmän kuin pelkkä rengaasero selittää.
Mitsuille taitaa tulla arki ja maanantai - ehkä nyt tekniikkaosasto rohkenee jo katsoa peiliin, mutta mitä se auttaa jos rahaa ei riitä kehitystyöhän.
Skodalle taitaa jo kellot soida VW:n pääkonttorista - eihän ne pysy edes Miseliineillä lähelläkään Mitsujen vauhtia
vai mitä mieltä olette?
Citikan ylivoima menee selvästi Misukan piikkiin. Grönholm ja Solberg puskevat kuin hullut, mutta Duval seuraa parinkymmenen sekunnin päässä ja kaveri varmaan yrittää päästä maaliinkin suht. varmasti. Miksi Pösö on Subarun yläpuolella? Petter lmeisesti olisi hivenen Marcusta nopeampi, mutta ennen kisaa tekivät rengasvalintoja sateen vinkkelistä ja jos on kuivaa, niin ne ei toimi täysin. Kun katsoo, että Märtin ei ole paljoakaan Atkinsonia nopeampi, niin vaaka kallistuu Subarun nopeudemmuuden puolelle aika selvästi. Kuinka moni nykyään edes muistaa, että parina viime vuonna Markko Märtin niminen kuski on katsottu yhdeksi parhaaksi nopeiden sorakisojen ajajaksi? Marcus näyttää olevan yllättävänkin kova standardi. Itse odotin ennen kautta, että viimeistään Uudessa-Seelannissa Märtin pystyisi ajamaan Grönholmin lähellä - monet odottivat, että Märtin pystyisi Grönholmin kanssa samaan vauhtiin.hippopotamus sanoi:näyttää autojen järjestys tällä hetkeää olevan mielestäni
Citroen
Pösö
Subaru
Viime vuonna sentään täällä vielä uskottiin että auto on kunnossa mutta Arminia ja Tonia ei huvita ajaa...patriot sanoi:Skodan meno on todellakin onnetonta.
Itsehän en ole koskaan moista väittänyt!ettelbruck sanoi:Viime vuonna sentään täällä vielä uskottiin että auto on kunnossa mutta Arminia ja Tonia ei huvita ajaa...
Joo, en mä jaksa miettiä ketkä moista väitti mutta usea kuitenkin.patriot sanoi:Itsehän en ole koskaan moista väittänyt!
niin noh. haastattelussa loeb käytti autostaan sanaa uusi kehitysversio, mitä sitten tarkoittikaan. tuskin siinä mitään mullistavaa on, varmaan jotain alustan viilailuja.Valde sanoi:Ei Citorenilla mitään uutta "kehitysversiota" ole.