Niinpä näyttää olevan. Hienoa, että (varteenotettavia?) kilpailijoita Dallaran monopolille on taas ilmaantunut. Kuitenkin tuolta käy ilmi muutamia ehkä muidenkin menestymismahdollisuuksiin vaikuttavia lausuntoja (Dallaran F3 support engineer John Claes);
-"We have eight percent more downforce with the same drag on the new car." Aika paljon tuo on, jos totta lienee?
"A sequential gearchange will also be allowed in F3 next year and the F302 sports a six-speed unit designed by Dallara and Hewland."
Jaa, kyllä tuon paketin täytyy olla kilpailukykyinen kun itse herra hewland on ollut kehitystyössä mukana...
Luulenpa, että kyllä siinä Lolalla ja Raltilla vierähtää tovi jos toinenkin pajalla ennen kuin pystyvät tosissaan haastamaan Italialaiset.
kik
<small>[ 24-02-2002, 12:06: Message edited by: kik ]</small>