uusi isännöitsijä kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana100
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jaana100

Banned
Elikkä tarvittais uusi isännöitsijä kerrostaloon kirkkonummelle! ollaan koko taloyhtiön kanssa päätetty, että ollaan todella kyllästyneitä nykyisen isännöitsijän temppuihin ja virheisiin. Ollaan etitty esimerkiksi netistä, ja aattelin nyt täällä kysyä, että onko kellään omassa taloyhtiössään isännöitsijänä jompi kumpi näistä yrityksistä: Kusta tai Paskaa ?
Jos on, niin ovatko hoitaneet hommansa kunnolla? :)

T: taloyhtiön puheenjohtaja
:wall:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Myydään Taunuksen konepelti vm. 80. Vain myynti, turha ehdottaa vaihdossa mitään. Hp. 1300 euroa.

Joo laita vaan jo tilille se vitonen. Laitan konepellin postiin kunhan itse saan sen (se ei ole mulla tässä nyt, kaveri tuo Saksasta).

Ok. Mä alan hommaamaan nyt heti sellaista kaveria joka vois käydä Saksassa.

Meilläkin on 'isännöitsijä'. Lähetänkö sinne etelään?

Aika luotettavan näköinen tämä isännöitsijä. Oli tuossa toisessa linkissä.

fb6640_a112d0bd8ec148cda8021c0ffdb9fe9b~mv2.jpg

Elikkä tarvittais uusi isännöitsijä kerrostaloon kirkkonummelle! ollaan koko taloyhtiön kanssa päätetty, että ollaan todella kyllästyneitä nykyisen isännöitsijän temppuihin ja virheisiin. Ollaan etitty esimerkiksi netistä, ja aattelin nyt täällä kysyä, että onko kellään omassa taloyhtiössään isännöitsijänä jompi kumpi näistä yrityksistä: kusta tai paskaa ?

En osaa kommentoida lain' taholtasi mainittuja isännöintifirmoja.

Meidän taloyhtiössä asiat hoituvat isännöinnin puolesta varsin hyvin. Onhan taloyhtiömme isännöitsijä entinen jääkiekon SM-liiga pelaaja. Vaikkakin taloyhtiömme etämitatut vesimaksut ovat varsin hurjanlaiset, mutta niistä ehkä tuonnempana?

Elikkä tarvittais uusi isännöitsijä kerrostaloon kirkkonummelle! ollaan koko taloyhtiön kanssa päätetty, että ollaan todella kyllästyneitä nykyisen isännöitsijän temppuihin ja virheisiin. Ollaan etitty esimerkiksi netistä, ja aattelin nyt täällä kysyä, että onko kellään omassa taloyhtiössään isännöitsijänä jompi kumpi näistä yrityksistä: kusta tai paskaa ?

Sä siis rekisteröidyt tälle forumille ihan vaan mainost....öööh kysyäksesi kahdesta isännöitsijäfirmasta? :D :D :D

Meidän taloyhtiöltä isännöitsijät.com vei rahat. Ei hoitanut tehtäviään. Ollaan kusessa varmaan vielä 15 vuotta.

Oon ajatellu alkaa isännöitsijäksi. Sais rahaa, vaimon ja ehkä koirankin.