Tukipalvelut toimivat mielestäno joka paikassa miten sattuu. Jos jotain laitteista itsekkin ymmärtää ja tulee sellainen pulma, että tarvitsisi apua, niin sitä löytää hyvin epätodennäköisesti tukipalvelusta.
Olihan tuon Elisankin kanssa pulmia, kun ostin Elisa-shopista RoadRunner ADSL-kortin ja yritin asentaa sitä w2k-käyttikseen eikä pelittänyt. He lähettivät uuden cd:n, että jos se vanha muka olisi ollut jotenki viallinen, mutta ei. Sitten kun kopioin uusimmat ajurit valmistajan kotisivuilta, lähti pelaamaan.
Puoli vuotta myöhemmin, kun kaveri osti saman kortin w2k-kläyttiksellä olevaan koneeseensa, oli sama homma edelleen (olin kyllä kertonut Elisan tukeen toimimattomista ajureista). Mihinkään laitteeseen en ole saanut apua varsinaiselta help-deskiltä, enkä edes enään viitsi niihin soitellekkaan, kun taksamittari vain juoksee ja eurot putoilevat kassaan. Saunalahden asiakastuki oli kaikkein alhaisimmalla tasolla.
Vitutus Soneraa kohtaan periytyy jo niiltä ajoilta, kun kolikkopuhelimet muuttuivat korttipuhelimiksi.