Otto Hokkanen
Well-known member
Guy Ligier, Philippe Ligier ja Tico Martini esittelivät tänään uuden F3-luokkaan suunnitellun Ligier JS47 -kilpavaunun. Crash.netin uutinen
Signature-talli taas aikoo käyttää ensi kaudella Euro seriesissä omaa runkoa, R1:stä. Auton on suunnitellut Paolo Catone ja suunnittelussa on käytetty apuna Prostin vanhaa tuulitunnelia. Moottori tulee Opel-Spiessiltä ja vaihdelaatikko englantilaiselta Raltilta, joka on haudannut oman F3-projektinsa.
Lisäksi Dallaralta, Lola-Domelta ja Mygalelta on tulossa uudet autot kaudelle 2005.
Mielenkiintoiselta vaikuttaa. Itse veikkaan pitkään sarjaa hallinneen Dallaran olevan vahvin merkki vielä ensi kaudella, mutta tällä kaudella väläytellyt Lola-Dome saattaa nousta varteenotettavaksi vastukseksi.


Signature-talli taas aikoo käyttää ensi kaudella Euro seriesissä omaa runkoa, R1:stä. Auton on suunnitellut Paolo Catone ja suunnittelussa on käytetty apuna Prostin vanhaa tuulitunnelia. Moottori tulee Opel-Spiessiltä ja vaihdelaatikko englantilaiselta Raltilta, joka on haudannut oman F3-projektinsa.

Lisäksi Dallaralta, Lola-Domelta ja Mygalelta on tulossa uudet autot kaudelle 2005.
Mielenkiintoiselta vaikuttaa. Itse veikkaan pitkään sarjaa hallinneen Dallaran olevan vahvin merkki vielä ensi kaudella, mutta tällä kaudella väläytellyt Lola-Dome saattaa nousta varteenotettavaksi vastukseksi.