Kun ollaan saatu myös Williamsin lusikka soppaan niin voisi todeta seuraavaa:
-Williams BAR, Rellu lähtevät isolla lusikalla liikenteeseen
-McLaren huomattavasti pienemmällä lusikalla, lähes viimevuoden siipi vain taivutettu enemmän.
-Sauber siiven osalta kovin suora
-Kaikilla edellisillä, siiven takaosa on varsin kaukana nokan alapinnasta
-Ferrari,Toytota vaikuttaisi etusiipi olevan lähes viimekautinen, Ferrarilla nuo lisälärpäkkeet tuossa edessä.
Onkohan niin että 05-sääntöjen mukainen etusiipi vaatii myös suurempaa suunnittelua auton etu-osaan ja pohjaan? Jos näin on niin Ferrari voikin olla huonommissa lähtöasetelmissa kuin odotettiin kauden alussa.
Jos vielä muuta haluaa spekuloida, niin se että Toyotalle ei helppoa vuotta ole varmaan tulossa.