Uutisia, lööppejä, ajankohtaista - kesä 2010

  • Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Radiosta tuli mielenkiintoinen keskustelu rasvat contra huonot hiilarit vaikuttamassa terveyteen.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Stubb on sitten itse hyvä ja ottaa rynnäkkökiväärin käteensä ensimmäisenä, kun tankit vyöryvät rajan yli Helsinkiin. Uskomaton uuno... Suomi on tuolla listalla jonkun Bangladeshin melkein samoissa lukemissa Kazakstanin kanssa, eli en ulkoministerinä paljoa muiden suuruudesta huutelisi. Suomi on pieni ja paska maa vaikka joku jenkkilehti parhaaksi rankkaisikin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Radiosta tuli mielenkiintoinen keskustelu rasvat contra huonot hiilarit vaikuttamassa terveyteen.
Seuraavaksi korjataan suositukset näiden pilalle raffinoitujen suolojen kontra luomusuolat sekä ylihygieeniset maito- ja muut tuotteet osalta. Eikä kestä kun 20 vuotta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Stubb on sitten itse hyvä ja ottaa rynnäkkökiväärin käteensä ensimmäisenä, kun tankit vyöryvät rajan yli Helsinkiin.
Mulla on jo reppu valmiina ovenpielessä ja just soittelen tuttua kalastajaa, että joutasko kyyditä mut Ruotsiin. (kännykkäverkko toimii vielä, mutta kuinka kauan!!)
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Joku voisi pollata, maksaisitko 300 euroa nähdäksesi tissit?

Uusi Suomi sanoi:
Kukkuu! Rinnat paljaiksi - rahat pois tuijottajalta
Julkaistu: 11:08

Kaksi parikymppistä naista huijasi rahaa automaatista nostanutta miestä erikoisella tavalla Pariisissa.

Telegraph-lehden mukaan naiset paljastivat miehelle rintansa, kun tämä oli näppäilemässä tunnuslukuaan.

Kun mies tuijotti toista naista, toinen vei 300 euroa miehen tililtä, ennen kuin kaksikko pakeni paikalta.

Poliisi kehottaa ihmisiä keskittymään automaateilla asioidessaan vain rahan nostamiseen, olivatpa maisemat miten houkuttelevat tahansa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Tuli mieleen yks leffa tästä.

Uusi Suomi sanoi:
Vauvat vaihtuivat sairaalassa – huikea käänne 24 vuotta myöhemmin
Julkaistu: 2.8.2010 10:56
1 kommentti
Lähetetty kerran

Brasilialaiset poikavauvat päätyivät vääriin perheisiin synnytyssairaalassa 25 vuotta sitten. Vaihdokkien tarinat yhdistyivät vuosia myöhemmin uskomattomalla tavalla.

Brasilialaiset poikavauvat päätyivät vääriin perheisiin synnytyssairaalassa 25 vuotta sitten. Nykyisin miehet elävät ja työskentelevät yhteisellä maatilalla molempien vanhempien kanssa, kertoo uutistoimisto AP.

Kaksi vuotta sitten Dimas Aliprandi ja Elton Plaster eivät tienneet toistensa olemassaolosta. Yhteiseen elämään johtanut uskomaton tapahtumaketju sai alkunsa Aliprandin huomiosta, että hän ei muistuttanut neljää siskoaan.

-Minulla oli vaalea tukka ja siniset silmät, mutta siskoillani oli tumma tukka ja tummat silmät, kertoo Aliprandi AP:lle.

Aliprandi kuvailee omia piirteitään ominaisiksi saksalaisten maahanmuuttajien jälkeläisille, kun taas hänen siskonsa olivat italialaisperäistä mallia.

-Joku ei täsmännyt, hän kertoo ihmetelleensä jo lapsena.

Teini-iässä Aliprandin epäilykset kasvoivat, kun hän näki tv-ohjelman sairaalassa vaihtuneista vauvoista. Hän kertoi isälleen epäilyksistään ja vaati DNA-testiä asian varmistamiseksi, mutta perheellä ei ollut testiin varaa.

Kymmenen vuotta myöhemmin Aliprandi teetti testin omilla rahoillaan. Joulukuussa 2008 tehty testi todisti, että mies ja nainen, jotka olivat kasvattaneet Aliprandin, eivät olleet hänen biologiset vanhempansa.

Tulos oli suuri shokki hänen vanhemmilleen. Järkytyksestä toivuttuaan he päättivät auttaa poikaa etsimään biologiset vanhempansa. Etsintä alkoi sairaalasta, jossa Aliprandi syntyi.

”Näin sen kuuluu olla. Me kaikki asumme yhdessä ja nyt meillä on kaksi poikaa”
Sairaalan epäilevät virkamiehet teettivät uuden DNA-testin. Se todisti jälleen, että Aliprandi oli annettu väärälle äidille sairaalassa. Sairaala selvitti asiaa vastahakoisesti, mutta kertoi lopulta, että poikavauva nimeltä Elton Plaster oli syntynyt samana päivänä.

Tieto vei Aliprandin maatilalle, jossa Elton Plaster oli kasvanut ja yhä asui. Tila sijaitsi noin 45 kilometrin päässä Aliprandin lapsuudenkodista.

Plasterit suostuivat DNA-testiin.

-Selvisi, että Elton oli biologinen poika miehelle ja naiselle, joita minä olin kutsunut isäksi ja äidiksi 24 vuotta. Samalla Elton sai tietää, että ihmiset, joita hän oli aina pitänyt biologisina vanhempinaan, olivatkin minun äitini ja isäni, kertoo Plaster.

Hämmästyttävä paljastus ei aiheuttanut katkeruutta tai riitaa.

-Sen sijaan se synnytti halun yhdistää perheemme. Elton ja minä halusimme pysyä molempien vanhempiemme luona, laajentaa perheitämme.

Noin vuosi sitten Aliprandit hyväksyivät Plasterien tarjouksen: he muuttivat näiden maatilalle asumaan.

-Näin sen kuuluu olla. Me kaikki asumme yhdessä ja nyt meillä on kaksi poikaa, kertoi Elton Plasterin isä tv-haastattelussa äskettäin.

Aliprandi ja Plaster ovat molemmat onnellisia elämänmuutoksesta.

-Ihan kaikki eivät voi sanoa, että heillä on kaksi isää ja kaksi äitiä saman katon alla, kehui Aliprandi.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös