Vellu
Kuninkaalleninen
Lancer;Ei Gibson mikään aussi ole.[/QUOTE sanoi:Missä mä tarkalleen ottaen olen noin väittänyt, kysynpä vaan...
Lancer;Ei Gibson mikään aussi ole.[/QUOTE sanoi:Missä mä tarkalleen ottaen olen noin väittänyt, kysynpä vaan...
Missä mä tarkalleen ottaen olen noin väittänyt, kysynpä vaan...
@ Iltasanomat.Vanhasta ei epäillä rikoksesta
Tietenkin, kun se on exä.@ Iltasanomat.
Piti se sitten tämäkin nähdä, että on lööppi kun ex-pääministeriä ei epäillä mistään.
Tuokin on jännä, että tarvitaan oikeuskanslerin päätös, saako krp tutkia pääministerikauden aikaisia toimia.@ Iltasanomat.
Piti se sitten tämäkin nähdä, että on lööppi kun ex-pääministeriä ei epäillä mistään.
Tietenkin, kun se on exä.
Ootkos kaasutellut?
Käsittääkseni Führer vain jakoi käskyt kaasutuksen suhteen, eli kannattaa pyytää paikalle joku keskijohdosta.
Ei Gibson mikään aussi ole.
Tossa sun quottatuksessas!![]()
Mä en ole sanonut niin, vaan Iltalehti sanoi niin. Jos mennään tuolle linjalle, niin sä oot sanonut aika paljon sellaisia asioita, mitä mieltä et ole oikeasti ollut.
Todella, siis todella typerää pyytää itseään apuun, varsinkin sellaisessa asiassa jota ei osaa.
Okei, mä muokkaan tota viestiä jos se jotenkin rauhoittais tilannetta. Peace?
Vellu täällä taas haastaa riitaa!
Vellu täällä taas haastaa riitaa!
No ei se nyt niin vakavaa oo, mutta kunhan kärjistin.
Heti perään uutisissa vaalirahasotkua. Asenne on ollu jo vuosia tämä: emme kommetoi tutkinna ollessa kesken ja kun tutkinta on tutkittu ja tuomittu niin ei kommentoida koska asia on menneen talven lumia. Hevonperse
Vartti: Otti Audin koeajoon – huonosti kävi
Autokaupasta koeajossa ollut Audi karkasi nuoren mieskuljettajan käsistä omakotitaloalueella Helsingin Herttoniemessä tiistaina, kertoo Vartti-lehti.
Upouusi auto syöksyi omakotitalon pensasaidan läpi talon pihaan, törmäsi omenapuuhun ja putosi keula edellä ajoluiskaan.
Kuski ja kyytiläinen selvisivät lehden mukaan vammoitta. Audi vaurioitui mahdollisesti lunastuskuntoon.
Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vakavasta piittaamattomuudesta.
Kunhan ei ainakaan Iisalmeen mene.Joko se Matxi tuli jo stadiin?
Uusi Suomi sanoi:Poliisi etsii Audi-vihaajaa
Iisalmessa liikkuu henkilö, joka vaurioittaa Audi-merkkisiä autoja.
Maanantai-iltana kello 20.40-21.00 välisenä aikana vaurioitettiin harmaata Audi A4-merkkistä henkilöautoa K-Supermarket Mehevän pysäköintipaikalla. Omistajan ollessa kaupassa ajoneuvon oikeanpuoleiseen kylkeen oli vedetty jollakin terävällä esineellä pitkä naarmu.
Tiistaina kello 8.00-12.30 välisenä aikana vaurioitettiin harmaata Audi A6-merkkistä henkilöautoa Iisalmessa Louhenkatu 18:n kohdalla.
Ajoneuvon apukuskin puolelle kylkeen oli aiheutettu pitkä naarmu ja myös konepellissä oli havaittavissa naarmuja.
Poliisi pyytää havaintoja vahingontekoihin liittyen. Vihjeet voi soittaa numeroon 0718755030.