Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Niin pitäs! Postausmääräraja käyttöön!! Rajan alle jääneille ei VIPpejä edes rahalla! :frank::mad_old:Juu, niinku tänne. Joku roti pitäs olla.
Niin pitäs! Postausmääräraja käyttöön!! Rajan alle jääneille ei VIPpejä edes rahalla! :frank::mad_old:Juu, niinku tänne. Joku roti pitäs olla.
Niinpä. Ja oikeisiin VIP-tiloihin ei ei-VIPit pääse edes rahalla.Oikeet Vipit ei maksa mitään.
Soot forumilla VIP, mä enMua ainakin a) hävettäis ja kee) nolottais olla joku vippi ja 'rahvaan' yläpuolella.
Jollekin se lienee tärkeäkin asia.:doubtful:
Arvaa nolottaako modenaMua ainakin a) hävettäis ja kee) nolottais olla joku vippi ja 'rahvaan' yläpuolella.
Jollekin se lienee tärkeäkin asia.:doubtful:
Voin muuten kertoa, että näin tosiaan tapahtui.Mä käyn iltapäivällä Vihdissä. Ja illalla käyn saunomassa ja parit oluset meinaan maistella.
Se on ihan paska kaupunki kyllä.Arvaa nolottaako modena![]()
Hähä! Menit vahingossa kilapvenetoikkiin?Se execute-mode lounge oli aivan liian läpinäkyvä yritys päästä meistä eroon.
Vahingossa?Hähä! Menit vahingossa kilapvenetoikkiin?
No tahallaan sitten. Johonkin katosit joka tapauksessa ja vissiin åelkäsit, että modeaulan teloitin napsahtaa heti jos sinne menet.Vahingossa?
Koitin Pryn sinne hämätä.No tahallaan sitten. Johonkin katosit joka tapauksessa ja vissiin åelkäsit, että modeaulan teloitin napsahtaa heti jos sinne menet.
Vai sittenkin mä?olinx eka
Älä sekoile. Olin uuden vuoden eka postaaja.Vai sittenkin mä?
En luota Forumin kelloon. Joten oikeastaan voitin! Jes!Älä sekoile. Olin uuden vuoden eka postaaja.