Silk Cut Jaguar
Well-known member
- Liittynyt
- 18.6.2007
- Viestit
- 3532
FIA:stahan ei koskaan tiedä, mutta eiköhän pitkän tähtäimen suunnitelmana olisi nostaa pääpaino jälleen moottorien kehitykselle aeron sijasta.
Tosin, jos jo kaudeksi 2010 suunniteltu radikaali aeron vähentäminen toteutuu, niin mihin sitten raha hassataan kun moottoriakaan ei saa kehittää ennen 2013? Riippuu tietysti mitä säännöt sitten tulisivat sanomaan etu- ja takasiiven kehittämisestä ja muusta auton rungosta. Toisaalta meneehän tämä hyvin yksi yhteen budjettikaton kanssa.
Tosin, jos jo kaudeksi 2010 suunniteltu radikaali aeron vähentäminen toteutuu, niin mihin sitten raha hassataan kun moottoriakaan ei saa kehittää ennen 2013? Riippuu tietysti mitä säännöt sitten tulisivat sanomaan etu- ja takasiiven kehittämisestä ja muusta auton rungosta. Toisaalta meneehän tämä hyvin yksi yhteen budjettikaton kanssa.
Viimeksi muokattu: