Vaalikoneet 2012 - Vol 2 - Kommunalval

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Viherpiiperokommunistit ovat jo ajaneet tämän maan hirveisiin ongelmiin niin mamutushalailullaan kuin yleisesti veronmaksajiemme rahojen hassaamisella pitkin poikin maailmaa kun pitäisi panostaa kansalliseen kilpailukykyyn ja Suomen asemaan.
Se että pendelltocksi on jotain mieltä vahvistaa kyllä omaa halua olla aivan päinvastaista mieltä.

Kuin myös tällä kertaa, vaikka Resoossa onkin huonoja vasemmiston ehdokkaita.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
En tiedä ketä aion äänestää. Kenties jotain porvaria, täällä kun ei taida muita olla.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
En saanut Esteri Räsästä ykköseks millään. Enkä muutenkaan sopivaa tulosta aikaseks (eikös näihin yritetä vastata niin, miten oletetaan saavan mieluisa vastaus, eikä niin, miten itse oikeasti ajattelee?), joten äänestän vastoin vaalikoneen prosentteja. Äänestän Esteri Räsästä tai SKP:ta.

-edit- Esteri on iiiihan loppupäässä. Ei ihan viimeinen, mutta hyvin lähellä sitä. Ihan paska vaalikone.

Ai niin, onhan Päivi Räsänenkin yks hyvistä vaihtoehdoista.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
En kyllä diggaile tällasesta vaalikoneäänestämisestä. Mä aattelen että se oma edustaja edustaa mun ääntä oman harkinnan ja arvomaailmansa mukaan, johon mä taas luotan ja jota arvostan. Kokonaisuus on enämpi kuin osiensa summa tässä näin. Toki se oma ehdokas sattuu useimmiten sinne vaalikoneenkin kärkipäähän. Mutta olen myös pitänyt tärkeänä, että mun edustaja, kaupunginvaltuustossa ja eduskunnassa, on mulle entuudestaan tuttu ja jolle voin vaikka pirauttaa jos joku asia mietityttää.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Oli noista kuitenkin hyötyä. Maikkarille kuntaliitoskysymykseen vastasin vain että Kuntaliitoksia vaan, ja valitsin ensimmäisen ei-kokkarin sieltä niin ehdokas löytyi.

Sopivasti sellainen jota olin ehkä aiemminkin jo ajatellut äänestäväni. :ahem:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Laitoin Maikkarin koneessa kaikki pallot keskelle, eli EOS. Kolme demaria oli 92 % samaa mieltä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
En kyllä diggaile tällasesta vaalikoneäänestämisestä. Mä aattelen että se oma edustaja edustaa mun ääntä oman harkinnan ja arvomaailmansa mukaan, johon mä taas luotan ja jota arvostan. Kokonaisuus on enämpi kuin osiensa summa tässä näin. Toki se oma ehdokas sattuu useimmiten sinne vaalikoneenkin kärkipäähän. Mutta olen myös pitänyt tärkeänä, että mun edustaja, kaupunginvaltuustossa ja eduskunnassa, on mulle entuudestaan tuttu ja jolle voin vaikka pirauttaa jos joku asia mietityttää.
En tunne yhtään hyvää ehdokasta, taidan siis jättää äänestämäti?

Knoukka

Well-known member
Taidanpa käydä antamassa ääneni tänään kun olen suunnitelmien mukaan varsinaisen äänestyspäivän maalla Vihannissa.

burb

.
Taisin löytää sopivan ehdokkaan usean vaalikoneen ja satunnaisen klikkailun avulla. Voittajafiilis.