Siinäpä oiva slogan.Hyviä asioita kannatan ja huonoja vastustan, Voutilainen tiivistää.
Se että pendelltocksi on jotain mieltä vahvistaa kyllä omaa halua olla aivan päinvastaista mieltä.Viherpiiperokommunistit ovat jo ajaneet tämän maan hirveisiin ongelmiin niin mamutushalailullaan kuin yleisesti veronmaksajiemme rahojen hassaamisella pitkin poikin maailmaa kun pitäisi panostaa kansalliseen kilpailukykyyn ja Suomen asemaan.
Ja sen kyllä huomaa.Oikeastihan suurin osa suomalaisista on jonkin sortin sosiaalidemokraatteja,
En tunne yhtään hyvää ehdokasta, taidan siis jättää äänestämäti?En kyllä diggaile tällasesta vaalikoneäänestämisestä. Mä aattelen että se oma edustaja edustaa mun ääntä oman harkinnan ja arvomaailmansa mukaan, johon mä taas luotan ja jota arvostan. Kokonaisuus on enämpi kuin osiensa summa tässä näin. Toki se oma ehdokas sattuu useimmiten sinne vaalikoneenkin kärkipäähän. Mutta olen myös pitänyt tärkeänä, että mun edustaja, kaupunginvaltuustossa ja eduskunnassa, on mulle entuudestaan tuttu ja jolle voin vaikka pirauttaa jos joku asia mietityttää.
Sen hyvä tartte olla, riittää kun tottelee sun ehdotuksia!En tunne yhtään hyvää ehdokasta, taidan siis jättää äänestämäti?