Sama eli kokoomusta.Tämä hampuusihippi saattaapi äänestää IPUa.
Masokisti!Sama eli kokoomusta.
Sipilä.http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1427683851653.html
Arhinmäki. Ilmeisesti siksi että en ole kasvissyöjä, en tykkää nuorisomusiikista, ei ole koiraa ja en ole joukkueurheilija.
En mä sentäs selvinpäin saunassa käy. Mutta sen jälkeen otan joskus yhden ja sitten toisen ja kolmannen. Useammin olutta kuin keppanaa.Saunan jälkeen otamme joskus yhden keskioluen.
Aikalailla metsikköön meni, että raikasi.Puoluejohtajista olen eniten Timo Soini!
Olemme kummatkin kehyskaupungissa asuvia kokolihansyöjiä. Koira on meistä ihmisen paras kaveri ja työmies on kopsunsa ansainnut. Liikunnasta sanomme Timon kanssa, että hevoset juoksevat, minä en.
Juuripa niin. Kokeilin uudelleen ja vastailin ihan eri tavalla ja taas tuli Timo Soini ja samat selitykset lihansyönteineen ja hevosineen.Aikalailla metsikköön meni, että raikasi.
Puoluejohtajista olen eniten Alexander Stubb!
Elämä meille osa urheiluharrastuksia. Syömme kummatkin terveellisesti, kierrätämme jätteemme ja olemme henkisiä omakotitaloasujia. Kuuntele molemmat mieluiten kotimaisia listahittejä ja olemme Alexin kanssa kulmakunnan kovimpia somehirmuja.
En oo sisäsiisti, en omakotitaloasuja, en lajittele jätteitäni, aika vähän lenkkeilen, en ole lätrännyt kerran nuorena alkoholilla enkä harrasta riittejä. Kesäkeitto oli jo lapsena yksi inhokkiruoistani. Mut muuten ihan samixii.Puoluejohtajista olen eniten Päivi Räsänen!
Olemme molemmat sisäsiistejä omakotitaloasuja, jotka lajittelevat jätteensä ja lenkkeilevät vapaalla. Läträsimme kummatkin alkoholilla kerran nuorena ja se riitti. Minun ja Päivin lempiruoka on kesäkeitto.
Yhtä uskottava lopputulos vastausten perusteella kuin minulla Timo Soini."Urheiletko?"
"Silloin tällöin."
"Asutko omakotitalossa?"
"En."
"Oletko peto somessa?"
"En."
"Olet kuin Stubb. Elät urheilulle, asut omakotitalossa ja olet somehirmu."
Tämä selvä.
En edes tiedä, mikä on "henkinen kotirintamamies", joten enpä tiedä olenko sellainen. En kokkaa juuri ollenkaan. En juo enkä tissuttele kotona, enkä varsinkaan viiniä. Jonkin verran hallitsen instrumentteja, joo. Facebook on kotikoneella auki käytännössä aina, mutta siihen se some enimmäkseen jää. Urheilulle toki jyrkkä ei kiitos.Puoluejohtajista olen eniten Antti Rinne!
Olemme kummatkin henkisiä kotirintamamiehiä, jotka kokkaavat mielellään ja ottavat samalla lasin kaksi viiniä. Musikaalisena ihmisenä osaamme soittaa muutakin kuin suutamme. Somelle ja urheilulle sanomme Antin kanssa ei kiitos.