Vaalikoneet 2015

Sue_me

Well-known member
Tämä hampuusihippi saattaapi äänestää IPUa.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tää maikkarin vaalitentti on täyttä paskaa. Eihän noi ehdi vastaamaan mihinkään kysymykseen. Stubb muuten unohti mainita, että saksassa, tanskassa ja ruotsissa on myös alhaisemmat hinnat. Tiputetaan hei palkkoja 15-20 prosenttia. :rolleyes: Ostovoimaa!!!

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Työttömien vaalikone tarjoaa kristillisiä. Serkku pääsi listallani kymmenen joukkoon sentäs.

Ykskakskol

1504
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1427683851653.html

Arhinmäki. Ilmeisesti siksi että en ole kasvissyöjä, en tykkää nuorisomusiikista, ei ole koiraa ja en ole joukkueurheilija.
Sipilä.
Saunan jälkeen otamme joskus yhden keskioluen.
En mä sentäs selvinpäin saunassa käy. Mutta sen jälkeen otan joskus yhden ja sitten toisen ja kolmannen. Useammin olutta kuin keppanaa.

Jotenkin epäilyttäää tämä Merkelin maahan hakeminen. Löytyykö kokkareitten äänestäjistä niin paljon kuvien ja auktoriteettien palvontaa yhä että kannatti hakea tänne?
http://yle.fi/uutiset/liittokansleri_merkel_harvinaisella_suomen-vierailulla__katso_suorana/7897979

Kun pohtii näitä tukia joita annettu heidän pankeilleen, Saksan heikennettyä työttömyysturvaa yms., niin onko maalla enää arvostusta vai mennäänkö Seppo Rädyn linjoilla.

Sue_me

Well-known member
Puoluejohtajista olen eniten Timo Soini!

Olemme kummatkin kehyskaupungissa asuvia kokolihansyöjiä. Koira on meistä ihmisen paras kaveri ja työmies on kopsunsa ansainnut. Liikunnasta sanomme Timon kanssa, että hevoset juoksevat, minä en.
Aikalailla metsikköön meni, että raikasi.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Puoluejohtajista olen eniten Alexander Stubb!

Elämä meille osa urheiluharrastuksia. Syömme kummatkin terveellisesti, kierrätämme jätteemme ja olemme henkisiä omakotitaloasujia. Kuuntele molemmat mieluiten kotimaisia listahittejä ja olemme Alexin kanssa kulmakunnan kovimpia somehirmuja.
:eek:

jjv

Arschloch
Puoluejohtajista olen eniten Päivi Räsänen!

Olemme molemmat sisäsiistejä omakotitaloasuja, jotka lajittelevat jätteensä ja lenkkeilevät vapaalla. Läträsimme kummatkin alkoholilla kerran nuorena ja se riitti. Minun ja Päivin lempiruoka on kesäkeitto.
En oo sisäsiisti, en omakotitaloasuja, en lajittele jätteitäni, aika vähän lenkkeilen, en ole lätrännyt kerran nuorena alkoholilla enkä harrasta riittejä. Kesäkeitto oli jo lapsena yksi inhokkiruoistani. Mut muuten ihan samixii.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
"Urheiletko?"
"Silloin tällöin."
"Asutko omakotitalossa?"
"En."
"Oletko peto somessa?"
"En."
"Olet kuin Stubb. Elät urheilulle, asut omakotitalossa ja olet somehirmu."

Tämä selvä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
"Urheiletko?"
"Silloin tällöin."
"Asutko omakotitalossa?"
"En."
"Oletko peto somessa?"
"En."
"Olet kuin Stubb. Elät urheilulle, asut omakotitalossa ja olet somehirmu."

Tämä selvä.
Yhtä uskottava lopputulos vastausten perusteella kuin minulla Timo Soini.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Antti Rinne

Puoluejohtajista olen eniten Antti Rinne!

Olemme kummatkin henkisiä kotirintamamiehiä, jotka kokkaavat mielellään ja ottavat samalla lasin kaksi viiniä. Musikaalisena ihmisenä osaamme soittaa muutakin kuin suutamme. Somelle ja urheilulle sanomme Antin kanssa ei kiitos.
En edes tiedä, mikä on "henkinen kotirintamamies", joten enpä tiedä olenko sellainen. En kokkaa juuri ollenkaan. En juo enkä tissuttele kotona, enkä varsinkaan viiniä. Jonkin verran hallitsen instrumentteja, joo. Facebook on kotikoneella auki käytännössä aina, mutta siihen se some enimmäkseen jää. Urheilulle toki jyrkkä ei kiitos.

Pari kohtaa siis osui aika hyvin, mutta joo.

Pakokaasu

Banned
Ylen vaalikoneessa oli hyviä kysymyksiä. Kokoomuksen Matti Parpalan vastaukset myötäilivät näkemyksiäni. Puolue kun vielä liberaalisiipensä osalta miellyttää, niin ääneni on menossa Parpalalle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Menee niin ristiin, eikä mielessä ehdotonta ykköstä, niin uudestaan pykäillyt... Äänestämäni puolueen tiedän sentäs, niin saas nähdä. Pekka Ravi sentään pitänyt linjansa pahnan pohjimmaisena koneesta toiseen.
Tai jos annan ääneni ehdokkaalle, joka ilmoittaa ammatikseen "ATK_suunnitelija, STP::n puheenjohtaja".