WebSlave
Trackman
Väärä vaalipiiri. Alkajaisiksi.Kyllösen Merja on Vasemmistoliiton listoilla joten se olkoon valintasi. Saadaan F1-kisan lisäksi F1-ratakin! Hienoa!
Väärä vaalipiiri. Alkajaisiksi.Kyllösen Merja on Vasemmistoliiton listoilla joten se olkoon valintasi. Saadaan F1-kisan lisäksi F1-ratakin! Hienoa!
Heikko tekosyy. Äänestää vaan!Väärä vaalipiiri. Alkajaisiksi.
Jos nyt ihan totta puhutaan tai siis kirjoitetaan niin eipä ole vielä mitään lemua että ketä tai mitä tai miksi. Ei kuitenkaan tee mieli jättää äänestämistä väliin joten joku vaihtoehto löytyy vaikka sitten väkisin siihen mennessä kun hetki lyö, viime hetki lyö, kukaan aikaa lahjomaan ei käydä voi milloinkaan, karkas muuten ajatus vähän.Mahtaakohan burbilla olla ketään/mitään suosikkia ens vaaleissa?
Veltto Virtasesta valtiovarainministeri.PerSut aikovat voittaa. Pari päivää sitten uutisissa sanottiin, että Timo Soini haaveilee kahdesta ministerinpaikasta. Eikö siellä tosiaankaan ole ketään muuta sille toiselle vakanssille, ettei Timpan tarvitsisi yksin urakoida kahden ministerin pallilla/leilla?
Mä en kyllä Kokoomuksen valtapollia tältä foorumilta muista...Jos vastaajat ois samoja, kuin jotain viis vuotta sitte, niin aikamoista radikalisoitumista ois tapahtunu. Lienee kuitenki vastaajat osin vaihtuneet.
No voi.Mä en kyllä Kokoomuksen valtapollia tältä foorumilta muista...
Siihen on laskettu nää meidän lapuan liikeläiset ja iikooälläläiset mukaan.Mä en kyllä Kokoomuksen valtapollia tältä foorumilta muista...
Kaks vaalipollia löysin ja molemmissa kokoomus suurin puolue, jos ei huomioida tirsottajia. Muistisi on perseestä.Mä en kyllä Kokoomuksen valtapollia tältä foorumilta muista...
Maailma on täynnä ihmeitä...Mä en kyllä Kokoomuksen valtapollia tältä foorumilta muista...
Ykkössija se on jaettukin ykkösija. Soinin sakki oli noissa kyllä korkeemmalla ku muistin, mutta eipä noi pollit kovin vanhoja ole. Muistelin jotain vanhempaa tivaa mitä ei enää oo tallella tai en vaan löytäny sitä.Onko tohon toiseen joku hassuttelija äänestänyt jälkikäteen, koska ainakin nyt siellä näyttäs olevan SDP tasoissa kokoomuksen kanssa. Ja aika lähellä on persut ollu molemmissa, ettei se kokoomus nyt niin selkee valtapuolue oo ollu, ainoastaan just ja just suurin.
Tai se että joku edes pilaillakseen äänestää vasemmistopuoleita.Maailma on täynnä ihmeitä...
Kuten sekin asia, että joku ihan tosissaan äänestää kokoomusta
Maailma on täynnä ihmeitä...
Kuten sekin asia, että joku ihan tosissaan äänestää kokoomusta
Keskustasta nyt puhumattakaan.Tai se että joku edes pilaillakseen äänestää vasemmistopuoleita.