Väyrynen palaa kotimaan politiikkaan!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Noin tuolla tv:n ruotsinkielisissä uutisissa kerrottiin. :(

Eli on ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa. Eikös se toki ole ollut aiemminkin. Ja sitten unohtanut äänestäjänsä ja lähtenyt matkakorvausten perään Brysseliin. :nope:

Vesku

Maatalousneuvos
"Rehellinen Lapin jätkä? :mad:

Voipi olla, että kannatusta ei välttämättä enää löydy riittävästä eduskuntapaikkaan- toivottavasti!
Ja jos sattuisi pääsemään, niin voiko kepu ohittaa Patea ministerivalinnoissa, jos hallitusvastuussa olisi? Liikenneministeri? Siltarumpuja saunamökkitielle Keminmaalle?? :jaska: :jaska:
Ehkö joku 2.puhemiehen paikka? -säälistä!?

Saisi sekä Väyrynen ja Jäättenmäki jäädä jo unholaan! Ei enää päivänpolitiikkaan! Liian "peruskepulaisia"!? Ryvettyneitaä ja vänkyröitä... :eek: ;)

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Vesku sanoi:
Saisi sekä Väyrynen ja Jäättenmäki jäädä jo unholaan! Ei enää päivänpolitiikkaan! Liian "peruskepulaisia"!? Ryvettyneitaä ja vänkyröitä... :eek: ;)
Jäätteenmäestä senverran, että en ihmettelis vaikka Keskusta valitsis hänet ensi kesänä pj:ksi

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Keskusta on pyrkinyt kaupunkeihin viime vuosina aktiivisesti, päästämällä Paven takaisin Suomen politiikkaan tulee kyllä tosi kovaa takapakkia.

patriot

Foorumin senaattori
Jr- sanoi:
Jäätteenmäestä senverran, että en ihmettelis vaikka Keskusta valitsis hänet ensi kesänä pj:ksi
Aika epätodennäköistä! Masa jatkaa ensi vaaleihin saakka.

patriot

Foorumin senaattori
jps sanoi:
Keskusta on pyrkinyt kaupunkeihin viime vuosina aktiivisesti, päästämällä Paven takaisin Suomen politiikkaan tulee kyllä tosi kovaa takapakkia.
Eihän se oo ehdolla missään kasvukeskuksissa. Vaikkakin aikoinaan Uudeltamaaltakin keräsi melko mukavan äänipotin.

Olga

hiljaisuus
Jos Väyrynen palaa kuvioihin mukaan ja Jäätteenmäestä tulisi kaiken kukkuraksi keskustan puheenjohtaja, niin alamäki on todella alkanut. Siinä on kaksi sellaista 'vetonaulaa', että siinä ei auta mitään, vaikka koko muu joukko olisi ok. :dunno:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jps sanoi:
Samaa mieltä jipsin ja muitten kanssa. Kepu kusee omiin muroihin jos Pate ja Ansku saavat näkyvän roolin puolueessa. Ei ne kaupunkilaiset ihan niin tyhmiä ja huonomuistisia ole. :eek:

Olga

hiljaisuus
Moe Szyslak sanoi:
Samaa mieltä jipsin ja muitten kanssa. Kepu kusee omiin muroihin jos Pate ja Ansku saavat näkyvän roolin puolueessa. Ei ne kaupunkilaiset ihan niin tyhmiä ja huonomuistisia ole. :eek:
Eikä se viisauden raja mene kuntarajojen mukaan. :wink:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Rikollinen palaa aina takaisin rikospaikalle, tarkoitit? :doubtful:
Voithan sä ajatella sen noinkin. Sanankäänteillä viitasin Paavon sanomisiin ja hänen tapaansa selitellä myöhemmin niiden tarkoitusta.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Olga sanoi:
Jos Väyrynen palaa kuvioihin mukaan ja Jäätteenmäestä tulisi kaiken kukkuraksi keskustan puheenjohtaja, niin alamäki on todella alkanut. Siinä on kaksi sellaista 'vetonaulaa', että siinä ei auta mitään, vaikka koko muu joukko olisi ok.
patriot sanoi:
Totta Olga.. Mutta noin ei käy!
Siis, että koko muu joukko on ok ?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Voithan sä ajatella sen noinkin. Sanankäänteillä viitasin Paavon sanomisiin ja hänen tapaansa selitellä myöhemmin niiden tarkoitusta.
'En minä niin ole sanonut, olette ymmärtäneet minut väärin'

'En minä niin ole sanonut, meedia on vääristellyt sanomisiani.'

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
'En minä niin ole sanonut, olette ymmärtäneet minut väärin'

'En minä niin ole sanonut, meedia on vääristellyt sanomisiani.'
:thumbup:

"Tai, jos minä olen niin sanonut, niin sitten te olette tulkinneet minua väärin"
:D

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Mitäs nämä näkyvät roolit olisi? Väyryselle tuskin muita rooleja tulee paitsi mahdollinen riviedustajan rooli. Annelille en myöskään ennusta hyvää tulevaisuutta.