Vain elämää 2015

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

WebSlave

Trackman
Joo. 7 tosin on tiennyt kahden edellisen kauden artistit aikas oikein.
Voipi olla, en ole Seiskaa viime aikoina katsonut tarpeelliseksi lukea.
Itse olen kuullut, että Hectorin osallistumisen ovat estäneet sopimustekniset asiat.
Voi olla sekin, mutta pointti olikin se, että varsinaisesta kieltäytymisestä ei Hectorin kohdalla ole ollut kyse.

Modet voisi tämän 2016 -spekuloinnin siirtää uudeksi ketjuksi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Nauratti lähinnä että moderaattorin pitäisi nähdä vaiva siirtää nämä muutama viesti täältä uudeksi ketjuksi, eikä aiheesta keskustelua toitova forumisti ite voi perustaa uutta toikkia lain.

WebSlave

Trackman
Nauratti lähinnä että moderaattorin pitäisi nähdä vaiva siirtää nämä muutama viesti täältä uudeksi ketjuksi, eikä aiheesta keskustelua toitova forumisti ite voi perustaa uutta toikkia lain.
No kun ei se foorumisti saa näitä jo kirjoitettuja sinne siirtymään. Hölmöä tehdä aloitusviesti ja sitten nämä siirrettäisiin sinne, jolloin avausviesti olisi vasta joku viides tai kuudes ketjussa. Itse asiassa toiselle kymmenennellehän se sijainti taitaisi mennä.
*Vain Elämää 2016 - pekulointia osallistujista*

??
Ei kun pelkkä Vain elämää 2016. Siis samaan ketjuun sitten aikanaan itse ohjelmien ja esitysten kommentointi.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Moderaattoreilla on ennenkin ollut vaikeuksia toteuttaa normaalien käyttäjien toiveita mm. omien ketjujen uudelleennimeämisestä.

Kai tuosta valtaoikeuksien esittelystä vähän nuppi kostuu? Toivottavasti, ettei aivan hukkaan mene.