Vain elämää 2017

• Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kyllähän tämä "jättiyllätys" on ollut jo varsin yleisesti tiedossa… Tuosta jutusta ei kylläkään löydy mainintaa siitä, että all stars -kausi jäisi ohjelman viimeiseksi?
Jos pyrkimyksenä oli kasata joku All stars -
tyyppinen ratkaisu niin mitä halvattua Kaija ja Juha siellä tekee? Entä missä on Paula?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Taidan kirjoittaa vihaisen yleisönosastokirjoituksesn etten katso All starSia ja kuitenkin Wirtanen jäykkänä möllöttää ruudun ääressä.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Muija on katsonut Haberin päivää tuossa. On kuunnellut jorinat ja aktiviteetit, mutta lauluista pikakelauksella veti Ollin, Niken ja Petran vedot. Näköjään näin lopuksi kuuntelee Vuotilaiskan vedon kokonaan.

Ei hirveästi ohjelma lyhene, jos 3 biisiä jättää kuuntelematta musiikkiohjelmasta.

WebSlave

Trackman
Onnistunut herkkä veto Ollilta. Itse vertasi Kaurismäkeen, mutta minulle tuli enempi twinpeaksmäinen vaikutelma.

WebSlave

Trackman
Muistan hyvin tuon Voutilaisen ja Hannele Laurilan managerointifirman riidan. Minulle oli selvää, että tehty sopimus oli artistin kannalta kohtuuton. Siksi ihmetyttää tuo vasta nyt kuulemani tieto, että Lauran oma yleisö jätti hänet tuon kohun takia. Isto Hiltunen myös kävi läpi saman mankelin samasta syystä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Olli oli odotetun huono. Robin inisi ja honotti. Huonot biisit ei paljoa tilaa anna. Näistä Petra oli paras. No Samu ja Irina voi vielä pelastaa Lauran päivän.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Heh. Laura hyvässä "kunnossa" :thumbup: . Montakohan kuoharia ne veti pohjille? :D