Valjenneita asioita ja totuuksia

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En itse asiassa pidä lainkaan Apulannan musiikista. Huomasin äsken että vaihdoin kanavaa kun alkoi määkymään eetteristä Toni. Ja samalla tajusin että teen niin aina.

Sitävastoiin Tonin ja Sipen muita juttuja jaksaa kuunnella ihan hyvin. Symppaan tyyppejä, mutten heidän musiikkiaan ainakaan Apulannan muodossa. Paljonhan nuo tekevät muillekin musaa ja jota jaksaa kuunnella.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
En itse asiassa pidä lainkaan Apulannan musiikista. Huomasin äsken että vaihdoin kanavaa kun alkoi määkymään eetteristä Toni. Ja samalla tajusin että teen niin aina.

Sitävastoiin Tonin ja Sipen muita juttuja jaksaa kuunnella ihan hyvin. Symppaan tyyppejä, mutten heidän musiikkiaan ainakaan Apulannan muodossa. Paljonhan nuo tekevät muillekin musaa ja jota jaksaa kuunnella.
Ehkäpä Apulanta esittää musiikin, jota ei muille saa myytyä.

Trullinkaasu

Well-known member
Pari valjentunutta totuutta:

- Mamba on loistava bändi

- Timo Toikki on modeainesta

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi

Apulannasta tulee edelleenkin elävästi mieleen kympin sinkut, joita osteltiin koulun lähipuodista 90-luvun lopulla. Myös albumit kävivät hyvin kaupaksi koska Levy-yhtiön hinnoittelu oli erittäinkin nuorisoystävällistä (pitkäsoitto alle 100mk). Myös Kråklund Records muisti nuoria ja piti hinnat enemmän kuin kohtuullisina.