Puupää
Señor Member
Vieläkin tulee silloin tällöin pelattua kun löysin joskus vanhat korput :thumbup:312T4 sanoi:Wolf 3D on kuitenkin se pelien peli :ahem:
Itse väsätyt kartat vain olen hukannut
Vieläkin tulee silloin tällöin pelattua kun löysin joskus vanhat korput :thumbup:312T4 sanoi:Wolf 3D on kuitenkin se pelien peli :ahem:
Miguel sanoi:Luulempa, että Ruunari ja AJ ovat kommentoineet muutamia kohtauksia. Ken tietää kuinka sisään päästään. :ahem:
IK+, olikos tämä kakkonen?Suomen Huippu sanoi:
Il Tempo Gigante sanoi:Tuossa:
![]()
AJ sanoi:Muista ottaa sitten se kortsu veke, kun pakenet ikkunasta ulos roskalaatikkoon hyppäämällä.
Miguel sanoi:LUBBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
How about the rope?AJ sanoi:"Yeah, I got lubbers."
Larppaaja?Miguel sanoi:How about the rope?
Ei vielä, mutta tutustun. Kiitos.AJ sanoi:Onko tuttu? www.mame.net
Tolla voi pelata aitoja kolikkopeliversioita eli mm. Xeviousta.
Kyllä jotkut ne vaan osaa rahastaa! Mutta kun vähän viitsii nettiä kahlata niin kyllä minä ainakin löysin tuon Wolf 3d:n ilmaisena ja kun pelasin joskus vuonna kivi paperi ja sakset sitä täysveristä versiota niin kyllä siinä tuntui kaikki ne samat jutut olevan. Samoin esim. KQ2 ON vissiinkin jotenkin maksullinen nykyään mutta yllättävän helposti täysverisen version siitäkin löytää kun vaan googlettaa vähän. Pistin hakusanaksi kq2.zip niin löytyi hetkessäOoPee sanoi:Mitä helvettiä, ei se ookkaan ilmainen. 15 euroa :eek!: :eek!: :eek!:
"Foxy Lady" ja Cinder LynMiguel sanoi:Käynnissä on armoton imurointi. Käyn illalla Sarienien kimppuun ja muutan talonmiesten maineen taas arvostetuksi.
:thumbup:
NHL 94Formulanomi sanoi:YSP:llä aika klassiset pelit tuossa.
CIV I on näistä ehkä kaikista vanhin ja todella klassikko. Lätkäpeliä (Faceoff?) tuli pelattua aina kaveria vastaan.
Dark Forces ja TIE FighterNoita kahta avaruuspeliä en tosin muista pelanneeni.
Tuo kuvan kiekkopeli on kyllä EA:n NHL Hockey, se ensimmäinen.Formulanomi sanoi:YSP:llä aika klassiset pelit tuossa.
CIV I on näistä ehkä kaikista vanhin ja todella klassikko. Lätkäpeliä (Faceoff?) tuli pelattua aina kaveria vastaan.
Noita kahta avaruuspeliä en tosin muista pelanneeni.