Sekä Sanremossa että Montessa on muuten mielenkiintoisia ratkaisuja aikataulun suhteen.
Esim 1984 Sanremossa on ajettu tiistaina päivä sorapätkiä klo 8-22 ja sitten keskiviikkona 300 kilsan siirtymä Sanremon alueelle ja assupätkille, joista ensimmäinen alkoi vasta seitsemältä illalla. Toki tästä sitten ajettiin yön yli torstaiaamuun asti.
Montessa tämä on vedetty vielä pidemmälle, esim vuonna 1985 ajettiin keskiviikkona Gapista Monacoon, lähtö viideltä, perillä iltapäivällä kahden maissa. Sitten lähes vuorokauden tauko, ja torstaina lähtö viimeiselle lenkille aamupäivällä. Illalla käytiin vielä muutaman tunnin tauolla Monacossa ja ajettiin osapuolleen sama lenkki uudestaan yöllä. Tuota vuorokauden taukoahan Henkka hyödynsi 1986 lähtemällä vielä helikopterilla harjoittelemaan Turinia.