Olga
.
Kesän ajaksi on luvassa töiden lisäksi kutsu häihin Lancasteriin juhannuksen tienoilla (tuskin menen)ja ajelehtimista sinne-tänne heinäkuussa. Koko ajan kaiken ohella mökötystä ja hätäilyä lapsuuskodin tulevaisuudesta. :doubtful:
Duunia on tullut tehtyä siihen malliin, että ei ole ollut aikaa notkua täälläpäin. Ylityökiintiöt tuli rikottua varmaan moneen otteeseen. Toisaalta sain niiden avulla hankittua itselleni veneen ilman lainarahoitusta, joten watertube leikit odottavat kesällä. :ahem:Katsos vaan, Miguel on palannut. Missä lienet ollut, kun ei ole aikoihin näkynyt? Teretulemast tagasi!
K-40 on parhautta. :ahem:Pitäisikö tähän toikkiin laittaa ikäraja? K-40? No niin tai näin mutta puutarhan hoidon lisäksi täytyy myös matkustaa ja tehdä tietysti F1-matka ukkoporukassa. Ja jos sitä kesälomarahoista vaikku uudet lukulasit.
Olisko tää sitten kielletty yli, ali vai tasan 40-vuotiailta?Pitäisikö tähän toikkiin laittaa ikäraja? K-40? No niin tai näin mutta puutarhan hoidon lisäksi täytyy myös matkustaa ja tehdä tietysti F1-matka ukkoporukassa. Ja jos sitä kesälomarahoista vaikku uudet lukulasit.
Kotiutunut Kuusamosta.Mitäköhän kaikille Forumin vanhoille parroille noin muuten kuuluu? Ja mitäköhän se mulle kuuluu?
Itse olen parran ajanut viimeksi 31.10. Eli reilu 1,5kk vanha parta.Mitäköhän kaikille Forumin vanhoille parroille noin muuten kuuluu? Ja mitäköhän se mulle kuuluu?
Leikkasin parrastani jalat ja kivekset poijes kolme päivää sitten.Itse olen parran ajanut viimeksi 31.10. Eli reilu 1,5kk vanha parta.