Tää sun imagomuutos oli kyllä onnistunu juttu. Eiks se ollu jotenk että ei enää vittuilua ja Putinjuttuja?Maailmanluokan mulkkuja sitävastoin on päivittäin vastassa F1-Forumin asiakeskusteluissa.
Tää sun imagomuutos oli kyllä onnistunu juttu. Eiks se ollu jotenk että ei enää vittuilua ja Putinjuttuja?Maailmanluokan mulkkuja sitävastoin on päivittäin vastassa F1-Forumin asiakeskusteluissa.
Eli vähän onnistunut kuin Volvo?Tää sun imagomuutos oli kyllä onnistunu juttu. Eiks se ollu jotenk että ei enää vittuilua ja Putinjuttuja?
Kylä nyt lähtee! Ai että.Eli vähän onnistunut kuin Volvo?
Noi sun krooniset menkat yhdistettynä uhmaikään on lutusia.Kylä nyt lähtee! Ai että.
Kiitos.Noi sun krooniset menkat yhdistettynä uhmaikään on lutusia.
Voimia!
yhdys sana virheiden maailman ennätys kilpailuun on ilmoittauduttu mukaan.Tässä muuten Kimin ratti työskentelyä Aussi kisan ekan renkaan vaihdon jäljiltä.
Alkaa auto sopimaan Kimin käteen jo melko hyvin.
Kohtuu nopea korjaus liike pääsuoran päässä kohdassa 3:19
https://www.facebook.com/video.php?v=1066011366759326&set=vb.263743060319498&type=2&theater
Saiko kieli poliisi orgasminyhdys sana virheiden maailman ennätys kilpailuun on ilmoittauduttu mukaan.
Muistatko kui kauheet itkupotkuraivarit Mosse veti kun kirjoitin julkisesti mitä oli lässyttänyt privassa?Etkö sä itse ilmoittanut että jatkat mulle, kurskille ja Jonille vittuilua?
Kiitos.Hieno mode, pojusein.
Haluatko että lainaan sun privaviestiä, pojusein?Muistatko kui kauheet itkupotkuraivarit Mosse veti kun kirjoitin julkisesti mitä oli lässyttänyt privassa?
Kiitos.
Kuvittelin että privaviestien sisällön julkaiseminen on kiellettyä, mutta eihän se koske modea.Eli et muista. Yllättävää.
Sopiiko sulle että lopetetaan tämä vihanpito vai haluatko jatkaa?Koskee koskee. Siksihän minä sen silloin poistin ja nöyränä poikana pyysin anteeksi.
Kun taas tossahan toi sun pläjäykses yhä komeilee.
Mulle ei sovi eikä riitä.Sopiiko sulle että lopetetaan tämä vihanpito vai haluatko jatkaa?
Mulle riittäis ihan jo.
Entä jos annan luovutusvoiton?Mulle ei sovi eikä riitä.
Ei kelpaa. Pakko taistella loppuun asti ja viimeiseen mieheen! Muistakaa Alamo!Entä jos annan luovutusvoiton?
Alamo? Elomo se oli. Miikka Elomo.Ei kelpaa. Pakko taistella loppuun asti ja viimeiseen mieheen! Muistakaa Alamo!
Ehdotan Kaikki yhdys sanat erikseen päivän pitämistä F1 forumilla!yhdys sana virheiden maailman ennätys kilpailuun on ilmoittauduttu mukaan.