Eipä ollut katsomoissakaan väkeä. Suht turhaan ajella, tai käkkiä varikolla 3 tuntia perjantaisin.En jaksanut nousta katsomaan ekoja vapaita harkkoja. Pyydän anteeksi, ja toivon ettei mua bannata tältä forumilta.
Kuskien on pitänyt herätä rattiin aamuyöstä. Ei käy kateeksi.En jaksanut nousta katsomaan ekoja vapaita harkkoja. Pyydän anteeksi, ja toivon ettei mua bannata tältä forumilta.
Moneltakos toiset alkaa? Jaksaako jäädä kyttäämään?En jaksanut nousta katsomaan ekoja vapaita harkkoja. Pyydän anteeksi, ja toivon ettei mua bannata tältä forumilta.
Kehen se törmäsi.Nasr on kyllä yksi harvoista valopilkuista muuten aneemisessa meiningissä.
Lähinnä tuota ennakko-odotuksiin nähden kovaa vauhtia meinasin. Sauberin viime kauden tulokset yhdistettynä taloushuoliin ei antanut odottaa tuollaista kokonaispakettia.Kehen se törmäsi.
"Sen voimasta" video....aargh....siis toi mainos.
Onko tämä syy, miksi et ole Suomen ensimmäinen naisformulakuski?Kuskien on pitänyt herätä rattiin aamuyöstä. Ei käy kateeksi.
Bottas kammattu.Katsoja bongattu.
Sulkiksesta ei oikein saa televisioystävällistä lajia.Pelaisivat nuokin vaan sitä oikeaa kuningaslajia.
Kaikuuko täällä? äällä? llä? lä? ä? äää? äääääää? ääääääääääääääää? ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ?Räikkönen harjoituksissa tähän mennessä 3. ja 2. \o/
-> aika-ajoissa ruuhkaan
-> startissa siipi paskaksi
-> varikolla sekoilua
-> nopein kierros
-> puolustusvoitto, puoli kierrosta tallikaverin perässä.