Sue_me
Well-known member
Renkku jo vastasikin.Moneltas alkaa WEC kisa?
Streamin kun vielä keksii niin hjuva.
Renkku jo vastasikin.Moneltas alkaa WEC kisa?
Indycarissa on nyt viides turva-autosessio peräkkäin. Turva-auton poistuessa ei ole kokonaista kierrosta ehditty ajaa ennen kuin joku ajaa taas ulos. Että.Maailman eniten tylsin kisa ikinä ever.
Opettelisvat vaan ajamaan.Indycarissa on nyt viides turva-autosessio peräkkäin. Turva-auton poistuessa ei ole kokonaista kierrosta ehditty ajaa ennen kuin joku ajaa taas ulos. Että.
edit: no nyt ehtivät jo pari kierrosta ajaa ennen kuudetta turvista.
Ai, soli mulla viä.*ottaa Koiruudelta ihmisarvon pois*
Kyllä on karmeita tuollaiset joulunäytelmät, lasten esineellistämistä, ei siitä kukaan nauti, ja tuskin vanhemmatkaan ilhatuu nähdessään roolin joulukuusen pystyssäpitäjänä.Mulla on muuten kokemusta rekvisiittana olosta.
Minua ei sentään laitettu seisoskelemaan kolmannen luokan joulujuhlassa. Istuin luokkakaverittaren kanssa lavan reunalla ja esitimme istuvia tonttuja.Mulla on muuten kokemusta rekvisiittana olosta. Ekaluokalla joulunäytelmässä esitin paimenta saunatakki päällä. Seisoskeltiin vaan muitten paimisten kanssa taka-alalla. Ei edes Pommaccia saatu naamalle.
Tasapuolisuuden nimissä silloin pitäis kieltää kuljettajatkin, jotka on siellä silmänruokana naisille ja homoille. Nykyisellään on silmämuonat tasapainossa.Yleisesti ottaen ja jotta olisi mahdollisimman tasapuolista kaikille, grid girlit ja kaikki töissä olevat esineellistetyt naislaumat tulisi kieltää gp-viikonloppujen rekvisiitasta.
Voitaisihan sinne määrätä kuskien vaihto kisan puolivälissä: Gridgirlit puikkoihin loppukisaksi.Tasapuolisuuden nimissä silloin pitäis kieltää kuljettajatkin, jotka on siellä silmänruokana naisille ja homoille. Nykyisellään on silmämuonat tasapainossa.
Naisten jääkikekko-otteluihin pitäis laittaa c-junnupojat heiluttamaan vappuhuiskia.Voitaisihan sinne määrätä kuskien vaihto kisan puolivälissä: Gridgirlit puikkoihin loppukisaksi.
Sellaisen näkemisestä voisin jopa maksaakin.
Epäilemättä.Voitaisihan sinne määrätä kuskien vaihto kisan puolivälissä: Gridgirlit puikkoihin loppukisaksi.
Sellaisen näkemisestä voisin jopa maksaakin.
Naisten jääkiekko-otteluissa taitaa olla silmämuonaa vain pienellä vähemmistöryhmällä.Naisten jääkikekko-otteluihin pitäis laittaa c-junnupojat heiluttamaan vappuhuiskia.
Ei se lajin sisällä ole pieni ryhmä lain.Naisten jääkiekko-otteluissa taitaa olla silmämuonaa vain pienellä vähemmistöryhmällä.