Antsa Rieppo
Well-known member
Ferrrarin 'to do'-lista tälle päivälle:
- Kimille kuuloke
- Kumille kiilloke
- Kimille kuuloke
- Kumille kiilloke
Mopoilla? Ja autoillakin aina ennen muutosten.tekemistä.Tuossa radan loppuosalla kun on isolla punavalkoisella radan logo niin kiertääkö ne missään luokassa sen logon oikealta puolelta? Sehän ois paljon parempi sieltä puolelta.
Joskus kun tuolla olen muita luokkia ollut katsomassa, oletin fykkösten kiertävän sieltä, mut ei. Ehkä pärrät kiertää, vaikka yleensä moottoripyörille on syherömpi versio. Turhan hidas tuo loppuosa tuollaisenaan on.Mopoilla? Ja autoillakin aina ennen muutosten.tekemistä.
Alkuperäinen reitti oli taasen liian nopea ja se oli kisailun kannalta vieläkin surkeampi. Paskaahan tämä nykyinenkin on.Joskus kun tuolla olen muita luokkia ollut katsomassa, oletin fykkösten kiertävän sieltä, mut ei. Ehkä pärrät kiertää, vaikka yleensä moottoripyörille on syherömpi versio. Turhan hidas tuo loppuosa tuollaisenaan on.
Ei tuo taida oikeen ykkösille sopia, muissa luokissa oon kyllä nähny hyviä kisoja tuolla. Paikan päällä katsoessahan tuo on pirun hyvä rata, näkemäalueet on paljon pidemmät kuin vaikka Spassa, Hockenheimissa, Silverstonessa tai Monzassa.Alkuperäinen reitti oli taasen liian nopea ja se oli kisailun kannalta vieläkin surkeampi. Paskaahan tämä nykyinenkin on.
Niinpä. Ainoastaan nuo kaksi katsomoa ekan mutkan kohdalla, joista parhaiten näkeekin, näkyy olevan täynnä.Kylläpä on tilaa katsomoissa.