Mitä nyt kärjessä keikkuu. Autotuuria.Nicolla lähti hyvin käyntiin viikonloppu. Ei ole aikaa, taitaa olla autossa vikaa. Huonoa tuuria.
http://www.iltalehti.fi/formulat/2015082220218868_fo.shtmlSaksansuomalainen käytti jedirefleksejään ja superajotaitoaan, jotta sai pidettyä Hopeanuolen rata-aitojen välissä Blanchimont-mutkan lähellä.
Onkoo? No mutta jonneksi jäi ja ei oo paluuta.Janne Palomäki on näköjään yleisen ihmisperseyden lisäksi perfect age.
Jos lempinimi on Checo, niin miten itse lausuisit sen? Tsetso? Keko? Seso? Khetso?Taas riipii korvia ja päätä Tseko Perez. Olen ennenkin valittanut ko. aiheesta, ja tullen tuonnempanakin valittamaan, jos ja kun Tsekoa käytetään. Sanoisin, että tsekottelu, syö miestä vähintään yhtä paljon, kun aikoinaan kasari Myllistä.
Kyllä nyt kyseessä taitaa olla ihan sun oma ongelma.Taas riipii korvia ja päätä Tseko Perez. Olen ennenkin valittanut ko. aiheesta, ja tullen tuonnempanakin valittamaan, jos ja kun Tsekoa käytetään. Sanoisin, että tsekottelu, syö miestä vähintään yhtä paljon, kun aikoinaan kasari Myllistä.
Tseko, kuten MTV Maxin selostajakin.Jos lempinimi on Checo, niin miten itse lausuisit sen? Tsetso? Keko? Seso? Khetso?
Et siis ole varsinaisesti Perezin lempinimeä vastaan, vaan lempinimiä yleensä?Tseko, kuten MTV Maxin selostajakin.
Paljon mahdollista.Kyllä nyt kyseessä taitaa olla ihan sun oma ongelma.